وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 26 مهر 1393 ساعت 08:53   |   کد مطلب: 10213
 استقبال کودکان همدان از اجراي نمايش خياباني ملايري‌ها
سومين اجراي نمايش خياباني «غذاهاي خوشمزه» به نويسندگي و كارگرداني نرگس خاك‌كار از ملاير درمجتمع شهيد آويني با استقبال خوبي مواجه شد.

به گزارش نافع، سومين اجراي نمايش خياباني «غذاهاي خوشمزه» به نويسندگي و كارگرداني نرگس خاك‌كار از ملاير در چهارمين روز از جشنواره بين‌المللي تئاتر كودك همدان درحالي به اجرا درآمد كه با وجود تغيير محل اجراي نمايش از محوطه تالار فجر به مجتمع شهيد آويني با استقبال خوبي مواجه شد.
نمايش كه قرار بود رأس ساعت 17 در محوطه تالار فجر اجرا شود با حدود يك ساعت و نيم تأخير به اجرا درآمد. اين درحالي بود كه خانواده‌هاي زيادي به همراه فرزندان خردسال و نوجوان خود ايستاده منتظر اجرا بودند و خستگي و انتظار در چهره بچه‌ها نمايان بود تا آنجا كه كودكان و حتي تعدادي از والدين از فرط خستگي روي زمين نشسته بودند و تعدادي كودك نيز در آغوش والدين منتظر بودند.
ساعت حدود شش بود و گروه سپيد و سياه به سرعت مشغول چيدن صحنه بودند كه كم‌كم صداي اعتراض تماشاچيان شنيده مي‌شد؛ هر چند سرپرست گروه نيز معترض بود و از تأخير به وجود آمده ناراحت بود؛ طوريكه به دستگاه اجرايي نيز اعتراض كرد.
سرانجام با ورود هيأت داوران نمايش آغاز شد. نمايش به مدت 30 دقيقه اجرا شد و از واكنش‌هايي كه كودكان به صحنه‌ها نشان مي‌دادند ‌به نظر مي‌رسيد ارتباط خوبي با كار برقرار كرده‌اند؛ ضمن اينكه نمايش به همراه موسيقي‌هاي شادي نيز همراه بود كه لذت آن را براي بچه‌ها دو چندان مي‌كرد.
موضوع نمايش درباره كودكي بود كه ميل به غذاهاي فست‌فودي داشت و پدر و مادر تلاش مي‌كردند به روش‌هاي مختلف او را از خوردن زياد فست‌فود منع كنند و كار با سه بازيگر اجرا مي‌شد.

 

دیدگاه شما