وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 13 آذر 1393 ساعت 21:10   |   کد مطلب: 11387
معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در همدان:
ارتباط بانک با بنگاه ها بسیار لرزان است
معاون توسعه کارآفرینی واشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ارتباط بانک با بنگاه ها بسیار لرزان است و کارها باید با جدیت تمام در شورای اشتغال پیگیری شود.

به گزارش نافع، حسن طائی در همایش کارآفرینان سراسر کشور در همدان گفت: از وضعیت اشتغال خرسند نیستیم و چندین سال است که برای اجرای سیاست های کار، بودجه ای دریافت نشده است.

وی با تأکید بر اینکه هفت جریان تحول باید در کنار هم قرار بگیرند تا اشتغال ایجاد شود، افزود: این جریان ها آموزش، تخصص، مهارت، دانایی، سرمایه گذاری و افزایش و تولید را شامل می شود.

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به ثمرات برگزاری این همایش اشاره و خاطرنشان کرد: انتظار داریم در این مدت شاهد همایشی بهره ور از کارآفرینان کشور باشیم.

طائی با اشاره به همایش سرمایه گذاری که دو هفته پیش در همدان برگزارشد گفت:کارآفرینان در خدمت سرمایه گذاران و سرمایه گذاران در خدمت کارآفرینانند.

وی، آموزش و مهارت، محیط مناسب کسب و کار، فضای امن و مساعد سرمایه گذاری،وجود تقاضا و بازار مناسب،بهره وری نیروی کار و نظام اداری تسهیل گر را از اهداف جریان تحول  در اقتصاد برشمرد و گفت: با فراهم شدن این جریان ها مشکل اشتغال رفع می شود.

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی افزود: باید وضعیت اشتغالزایی را به جایی برسانیم که مردم کاهش بیکاری در کشور را لمس کنند.

طایی با اشاره به اینکه در دنیای امروز بیکاری یکی از جلوه های فقر اجتماعی و اقتصادی است، ادامه داد: در جهت ایجاد اشتغال پایدار لازم است جریان های تحول گرا شامل آموزش و مهارت، سرمایه گذاری و تولید، وجود تقاضا و بازار مناسب و بهره وری نیروی کار در اولویت قرار دارد.

وی در ادامه طراحی استمرار نظام آمار و ادامه اجرای طرح کارورزی در جهت مهارت آموزی را از جمله برنامه های جاری این معاونت در حوزه کارآفرینی عنوان کرد.

فرشته درهم فروش

انتهای پیام/ر.ح

دیدگاه شما