وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 16 مهر 1394 ساعت 18:36   |   کد مطلب: 16642
از حاشیه های کارگروه اشتغال شهرستان می توان به انتقاد شدید فرماندار از برخی صندوقها ،بانکها و برخی ادارات به علت عدم جذب تسهیلات اعلامی و تخصیص یافته اشاره کرد.

به گزارش نافع به نقل از  صبح رزن، از حاشیه های کارگروه اشتغال شهرستان می توان به انتقاد شدید فرماندار از  برخی صندوقها ،بانکها و برخی ادارات به علت عدم جذب تسهیلات اعلامی و تخصیص یافته اشاره کرد.

حسینی در این کارگروه با انتقاد شدید از برخی ادارات تا کید کرد:رتبه ی رزن در جذب تسهیلات اشتغال از طریق صندوق کارآفرینی امید در سال جاری بسیار کمتر از سهمیه و ظرفیت ابلاغی است در حالی که سال گذشته ما رتبه های برتر استان را در اختیار داشتیم که این جای تاسف فراوان دارد و باید از برخی از ادارات پرسید که آیا این عملکرد جای شرمندگی ندارد؟

وی ادامه داد:اگر نتوانیم تسهیلات با سود 4 درصد که بسیار برای مردم شهرستان مفید و دارای برکات است را جذب کنیم باید در توانایی های خود شک کنیم و این جای شرمندگی دارد.

وی همچنین از عدم حضور برخی از میدران و دیر رسیدن به جلسه ی مدیران گله کرد و گفت:اگر ببینم جلسه ای حاصلی برای مردم ندارد آن را تعطیل میکنم نه اینکه ترک کنم.

پایان پیام/م

دیدگاه شما