وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : يكشنبه 24 آبان 1394 ساعت 14:19   |   کد مطلب: 17257
دو تیم فوتبال پاس و الوند نمایندگان فوتبال همدان در لیگ دسته اول و دوم در این هفته به میدان خواهند رفت که پاسی‌ها در همدان به مصاف نفت آبادان می‌روند تا امتیاز این رقابت را از آن خود کنند.

به گزارش نافع به نقل از مهر، لیگ دسته اول فوتبال ایران موسوم به جام آزادگان در حالی وارد پانزدهمین هفته خود می‌شود که تیم فوتبال پاس همدان که کلکسیونی از افتخارات فوتبال ایران را در خوی جای‌داده و ارزنده‌ترین آن آخرین قهرمانی باشگاه‌های آسیا است، همچنان در قعر جدول دست‌وپا می‌زند.

بعد از سقوط تیم فوتبال پاس همدان به لیگ دسته اول فوتبال، امسال را باید تلخ‌ترین سال فوتبالی همدان تا به این لحظه نامید چراکه کسب بدترین نتایج در تاریخ این تیم چهره نگون‌بختی از پاس ساخته که دل هر علاقه‌مند به این تیم را آزار می‌دهد.

 

جدول برعکس شده لیگ دسته اول پاس را از آخر اول نشان می‌دهد

تا به اینجای لیگ دسته اول فوتبال، همدانی‌ها طعم انواع طعنه‌ها را در رسانه‌های مجازی، صداوسیما، روزنامه‌ها و مطبوعات کشور بابت این نتایج دیده‌ و شنیده‌اند؛ از جدول برعکس شده لیگ دسته اول که پاس را از آخر اول نشان می‌دهد تا طعنه‌های عادل فردوسی پور در برنامه ۹۰ و شبکه ورزش سیما و برنامه لیگ یک تا روزنامه و شبکه‌های مجازی که پاس را به‌عنوان زنگ تفریح سایر تیم‌ها معرفی می‌کنند.

شاید بی ربط نباشد اگر گفته شود، شرایط این روزهای پاس حاصل بی‌تدبیری مدیریت سابق باشگاه در بستن تیم و سایر شرایط رقم خورده است.

البته امیدهایی است که در نیم‌فصل دوم با ریزش بازیکن از پاس این تیم رنگ و بوی جدیدی به خود بگیرد و در تعطیلات نیم‌فصل با جذب چند بازیکن تأثیرگذار و خروج بازیکنانی که دلشان با این تیم نیست بتوان چهره جدیدی از این تیم دید که شاید اگر هم نتواند مدعی باشد حداقل با خاطره خوش این لیگ را هم به پایان ببرد.

پاس با چهره‌ای جدید زمستان همدان را از سر می گیرد

بعد از جدایی داوود مهابادی از پاس اندک بازیکنانی که به دلیل حضور این مربی در پاس حاضر به عقد قرارداد با این باشگاه شدند ساز جدایی و ناسازگاری را کوک کرده‌اند که فعلاً همه هواداران و مسئولان باشگاه منتظر تعطیلات نیم‌فصل هستند تا با مجوزی که هر باشگاه برای جذب ۷ بازیکن دارد تیم پاس خزانی داشته باشد و با چهره‌ای جدید زمستان همدان را از سر بگیرد.

البته تزریق پول و به‌موقع پرداخت کردن قرارداد بازیکنان هم می‌تواند دوپینگ پاس برای بازیکنانش باشد چیزی که در این فصل به نسبت فصل گذشته شاهد آن نبودیم که امیدوار هستیم با درایت مسئولان استان همدان و مدیریت این تیم در جذب منابع مالی این معضل حل شود زیرا در فوتبال امروز، تنها پول حرف اول و آخر را می‌زند.

پاس در این فصل همه نوع تغییر را از تغییر مدیریت تا سرمربی تجربه کرد و حالا باید منتظر باشیم و ببینم نسخه‌ای که هیئت‌مدیره این تیم برای آن پیچیده‌اند باعث درمان این تیم مریض‌احوال خواهد شد یا خیر که هنوز برای قضاوت درباره مدیریت و سرمربی جدید این تیم زود است.

رضا طلایی منش سرمربی جدید پاسی‌ها به دلیل اینکه از مربیان بومی همدان است فشار زیادی از طرف هواداران و مردم همدان متوجه او خواهد بود و همدانی‌ها انتظار بیشتری از وی دارند که همین موضوع کار را برای او سخت‌تر خواهد کرد تا بتواند پاس را از باتلاقی که در آن گرفتارشده، نجات دهد.

همچنان مشکل گل نزدن بازیکنان پاس به‌جای خود باقی است

در دیدار هفته گذشته پاس برابر آلومینیوم اراک هرچند شاگردان طلایی منش این بازی را با نتیجه ۲ بر یک واگذار کردند اما کیفیت بهتری از پاس نسبت به دیدارهای گذشته از آن‌ها دیدیم اما همچنان مشکل گل نزدن بازیکنان پاس به‌جای خود باقی است و در این دیدار پاسی‌ها چندین بار موقعیت‌های بسیار خوب و دروازه خالی را از دست دادند تا دست‌آخر با شکست راهی همدان شوند.

اما هواداران پاس با سبک بازی این تیم در اراک روزنه امیدی برای بهتر شدن این تیم دیدند و باید به طلایی منش فرصت داده شود تا بتواند تفکرات خود را در پاس پیدا کند هرچند که در حال حاضر پاسی‌ها با لشکری از مصدومان به مصاف حریفان خود می‌روند.

هنوز قضاوت برای پایان لیگ دسته اول فوتبال باوجود ۲۴ هفته باقی‌مانده و ۷۲ امتیاز ممکن، خیلی زود است که بخواهیم تیمی را از پیش سقوط کرده و تیمی را از پیش صعود کرده بنامیم هرچند داستان نیم‌فصل دوم در فوتبال ایران بسیار عجیب بوده و در نیم‌فصل تیم‌ها چهره متفاوت‌تری پیدا خواهند کرد که این موضوع در تمام لیگ‌های فوتبال در دنیا مصداق دارد.

در این هفته تیم فوتبال پاس در همدان میزبان تیم فوتبال نفت آبادان است که این بازی نیز می‌تواند محک خوبی برای شاگردان طلایی منش باشد تا بتوانند بعد از ۱۵ هفته، بازی زیبایی در همدان برابر یک تیم مدعی و قدرتمند به نمایش بگذارند.

تیم فوتبال نفت آبادان از تیم‌های خوب لیگ دسته اول فوتبال است

تیم فوتبال نفت آبادان تا این هفته با ۴ پیروزی، ۸ تساوی و دو باخت و کسب ۲۰ امتیاز از ۱۵ بازی در رده هفتم جدول رده‌بندی قرار دارد و از تیم‌های خوب لیگ دسته اول فوتبال است.

پاس در همدان چاره‌ای به‌جز پیروزی ندارد و باید با تمام توان برای کسب ۳ امتیاز کامل بازی قدم به میدان مسابقه بگذارد.

این تیم تا به اینجای کار از ۱۳ بازی ۲۸ امتیاز را ازدست‌داده و دیگری جایی به جبران اشتباه باقی نمانده و نفت آبادان نیز برای اینکه در صف مدعیان باقی بماند برای پیروزی به میدان خواهد آمد و بر همین اساس پیش‌بینی می‌شود بازی هجومی و زیبایی را از هر دو تیم شاهد باشیم.

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان در گفتگو با خبرنگار مهر بابیان اینکه هفته گذشته علی‌رغم بازی زیبایی که برابر آلومینیوم اراک ارائه دادیم متأسفانه شکست خوردیم، اظهار داشت: در این دیدار بازیکنان ما ۶ موقعیت مسلم گل زنی را از دست دادند تا در وقت‌های اضافه نیمه دوم، فوتبال روی بدش را به ما نشان دهد.

رضا طلایی منش افزود: قانون نانوشته فوتبال می‌گوید که اگر نتوانی از موقعیت‌های خود به‌خوبی استفاده کنی و گل بزنی مستحق گل خوردن هستی و گل خواهی خورد و در دیدار برابر آلومینیوم اراک این اتفاق افتاد و آن‌قدر گل نزدیم تا بالاخره در وقت‌های اضافه دو گل خوردیم.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان همیشه در قامت یک تیم مدعی در لیگ دسته اول فوتبال ظاهرشده است

وی با اشاره به دیدار هفته پانزدهم تیم فوتبال پاس همدان برابر صنعت نفت آبادان گفت: تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از تیم‌های قدیمی، باسابقه و ریشه‌دار فوتبال ایران است و همیشه در قامت یک تیم مدعی در لیگ دسته اول فوتبال ظاهرشده است.

طلایی منش خاطرنشان کرد: در این فصل این تیم با بازیکنان خوب و کادر فنی خوبی که در اختیار دارد تا به این هفته نتایج خوبی کسب کرده و جزو مدعیان و بالانشینان جدول رده‌بندی است.

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان بابیان اینکه به ۳ امتیاز این بازی نیاز داریم بیان کرد: چندین بازیکن اصلی خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم همچنین بازیکنانی از پاس جداشده‌اند اما با پتانسیل باقی‌مانده تیم با تمام قدرت و برای کسب پیروزی برابر نفت به میدان می‌رویم.

وی عنوان کرد: امیدوار هستم هواداران و همشهریانم در این دیدار خانگی تا سوت پایان بازی با تشویق‌های پرشور خود به بازیکنان تیم‌شان انگیزه لازم برای پیروزی را بدهند.

گفتنی است؛ تیم فوتبال پاس همدان در هفته پانزدهم لیگ دسته اول فوتبال دوشنبه ۲۵ آبان ماه ساعت ۱۴:۳۰ در ورزشگاه شهدای قدس همدان میزبان نفت آبادان است.

همچنین تیم فوتبال الوند همدان در هفته هفتم لیگ دسته دوم فوتبال در گروه چهارم برابر پیام وحدت کاشمر به استان خراسان رضوی سفرکرده است تا بتواند پس از گذشته  ۶ هفته از لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور طعم برد را بچشد که این دیدار نیز روز دوشنبه ۲۵ آبان ماه ساعت ۱۴ در شهر کاشمر برگزار خواهد شد.

در حال حاضر تیم فوتبال پاس همدان با ۱۱ امتیاز در قعر جدول ۲۰ تیمی لیگ دسته اول فوتبال قرار دارد و تیم فوتبال الوند همدان نیز در گروه چهارم لیگ دسته دوم فوتبال با ۲ امتیاز در قعر جدول ۱۰ تیمی این گروه ایستاده است.

پایان پیام/م

دیدگاه شما