وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 11 آذر 1393 ساعت 14:09   |   کد مطلب: 11334
معاون عملیات ستاد کل نیروهای مسلح در گفتگو با نافع:
بسیجی کسی است که دغدغه نظام را داشته و با گوش سپردن به فرمان رهبر انقلاب، سختی‌ها را تحمل می‌کند تا اهداف نظام جمهوری اسلامی محقق شود.

به گزارش نافع، معاون عملیات ستاد کل نیروهای مسلح با بیان این مطلب در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما افزود: مسئولیت انسان‌های متعهد و انقلابی، دغدغه نظام را داشتن و دستیابی به اهداف عالی انقلاب اسلامی است و ملت ایران برخوردار از این تفکرند.

سردار علی شادمانی با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری در دیدار اعضای مجمع عالی بسیج و نمایندگان اقشار مختلف بسیج تصریح کرد: ایشان «احساس مسئولیت» را به عنوان پایه اصلی تفکر بسیجی و «بصیرت» را به عنوان شرط لازم آن عنوان کرده‌اند که کاملا درست است زیرا بسیجی بودن به داشتن پوشه و پرونده نیست و هر کسی که مسئولیت‌پذیر بوده و به نظام علاقه‌مند است؛ یک بسیجی است.

وی ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی با بیش از 98 درصد آراء مردم تشکیل شد و این نشانگر میزان علاقه مردم است و به همین میزان نیز از انقلاب حمایت کرده و در جنگ تحمیلی شرکت کردند و امروز نیز به همین مقدار در صحنه‌های مختلف مانند راهپیمایی22 بهمن شرکت می‌کنند زیرا برخوردار از تفکر بسیجی هستند.

سردار شادمانی بیان کرد: وظیفه امروز آحاد ملت ایران، داشتن روحیه تعهد و مسئولیت‌شناسی است تا نظام جمهوری اسلامی، مسیر پیشرفت را به طور کامل بپیماید.

وی اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب، دومین پایه تفکر بسیجی و شرط لازم پایه اول را "بصیرت و روشن‌بینی" به معنای شناخت زمان و اولویت‌ها و شناخت دوست و دشمن عنوان کردند که از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

معاون عملیات ستاد کل نیروهای مسلح بیان کرد: انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی(ره) و حضور گسترده آحاد مردم ایران به وقوع پیوست و مردم در همه صحنه‌ها پشتیبان انقلاب بوده‌اند.

سردار شادمانی تصریح کرد: امروز نیز نظام جمهوری اسلامی ایران به عنوان الگویی در ریشه‌کنی ظلم و بی‌عدالتی مطرح شده و تک‌تک افرادی که دل در گرو نظام دارند باید آن را یاری دهند.

وی خاطرنشان کرد: البته این مهم، لوازمی دارد که بصیرت، آگاهی، شعور و شناخت ماهیت انقلاب اسلامی از اساسی‌ترین آن‌ها به شمار می‌رود و بسیجیان باید قدرت تشخیص خود را برای شناخت دوست و دشمن از یکدیگر افزایش دهند.

سردار شادمانی اظهار داشت: مقام معظم رهبری، امام علی(ع) را نمونه واقعی بسیجی اعلام کرده‌اند و زندگی آن حضرت، الگوی مناسبی برای همه بسیجیان است تا با افزایش قدرت تشخیص خود بتوانند موانع موجود را از سر راه برداشته و در همه مراحل و برهه‌ها استوار باشند.

گفتگو از سمیه مظاهری

انتهای پیام/ر.ح

دیدگاه شما