وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : يكشنبه 7 دى 1393 ساعت 10:25   |   کد مطلب: 11843
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان همدان:
تا آخرین نفس مدافع حقیقی ولایت فقیه هستیم
تا آخرین نفس مدافع حقیقی ولایت فقیه هستیم
یوم‌ا... 9 دی به جهانیان و مستکبران نشان داد که اگر همه جهان در برابر ملت ایران ایستادگی کنند؛ باز هم قادر به وارد ساختن کوچک‌ترین خدشه‌ای به نظام جمهوری اسلامی نیستند.

به گزارش نافع، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان همدان با بیان این مطلب گفت: تاریخ ایران اسلامی پر از افتخارآفرینی مردم این دیار در ایام و ازمنه مختلف است.

حجت‌الاسلام رضا حاجی زین‌العابدینی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران، درختی پربار و ثمره خون شهداست و مردم انقلابی ایران در همه عرصه‌های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی با حضور خود موجب اقتدار بیشتر نظام جمهوری اسلامی شده‌اند، اظهار داشت: مردم انقلابی ایران، لحظه‌ا‌ی  در دفاع و حمایت و حراست از آرمان‌های امام راحل و انقلاب اسلامی کوتاهی نکرده‌اند.

وی بیان کرد: یکی از عرصه‌هایی که مردم ایران با حضور به موقع در صحنه موجب ناامیدی دشمنان شدند؛ حماسه 9 دی سال 88 بود که موجب در هم شکستن عملیات روانی استکبار شد.

حجت‌الاسلام زین‌العابدینی اعلام کرد: امام خمینی(ره) فرمودند که همواره پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد و مردم در حماسه 9 دی نشان دادند که همواره با بصیرت به وصایای امام راحل توجه دارند.

وی گفت: یوم‌ا... 9 دی به جهانیان و مستکبران نشان داد که اگر تمام دنیا در برابر عزم ملت ایران ایستادگی کنند؛ قادر به وارد آوردن کوچک‌ترین خدشه‌ای به اراده ملت ایران، دین و شریعت، رهبری و ولی‌فقیه نیستند.

حجت‌الاسلام زین‌العابدینی با بیان اینکه در سالروز حماسه عظیم و بی‌نظیر مردم شریف ایران در 9 دی تا آخرین نفس مدافع حقیقی ولایت و ارزش های دین مبین اسلام هستیم، عنوان کرد: برای پیشبرد اهداف نظام و آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام راحل باید کوشش کرد.

مظاهری

انتهای پیام/ع

دیدگاه شما