وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 1 بهمن 1393 ساعت 11:57   |   کد مطلب: 12308
با هدف بصیرت‌افزایی و مقابله با جنگ نرم دشمنان صورت می‌گیرد:
برگزاری مسابقه بزرگ کتابخوانی «محمد(ص) و پیامبران» در همدان
برگزاری مسابقه بزرگ کتابخوانی «محمد(ص) و پیامبران» در همدان
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان از برگزاری مسابقه بزرگ کتابخوانی از کتاب «محمد(ص) و پیامبران» خبر داد.

به گزارش نافع، ارشاد استعدادی در گفتگو با خبرنگار ما با محکومیت اقدام موهن و غیراخلاقی نشریه شارلی ابدو در توهین به پیامبر خوبی‌ها اظهار داشت: در راستای پاسخ به این اقدام غیر انسانی، اداره کل کتابخانه‌های استان به منظور ترویج خصوصیات ممتاز و بی‌نظیر حضرت محمد(ص) و بالا بردن آگاهی نسبت به فضائل ایشان، نسبت به برگزاری مسابقه کتابخوانی از کتاب «محمد(ص) و پیامبران» نوشته مسعود فریدی اقدام کرده است.

وی بیان کرد: موضوع این کتاب، برتری رسول خدا(ص)بر سایر انبیاء از زبان امام علی(ع) است که در شبکه کتابخوانان حرفه‌ای (www.booki.ir) از تاریخ یکم تا 22 بهمن ماه برگزار می‌شود.

استعدادی با بیان اینکه به هریک از برندگان این مسابقه مبلغ یک میلیون ریال اهدا می‌شود، اظهار کرد: علاقه‌مندان می‌توانند پس از عضویت رایگان در شبکه کتابخوانان حرفه‌ای از بخش مسابقات برای شرکت در این مسابقه استفاده کنند.

وی با تأکید بر اینکه اداره کل کتابخانه‎ها به عنوان نهادی فرهنگ‌ساز بوده و نسبت به این امر توجه دارد، تأکید کرد: باید از طریق راه‌های مختلف نسبت به معرفی دین مبین اسلام و آورنده این دین متعالی، وارد عرصه فعالیت شد.

استعدادی از تلاش جبهه باطل برای به حاشیه راندن جبهه حق سخن راند و بازنشر کاریکاتور علیه حضرت رسول(ص) توسط غرب را نیز در همین راستا عنوان کرد.

وی گفت: البته دشمنان با این ترفندها راه به جایی نبرده و نمی‌توانند مانع از تشعشع و جلوه نور درخشان اسلام در جهان شوند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی همدان، بالا بردن آگاهی نسبت به دین اسلام و حضرت محمد(ص) را زمینه‌ساز دفاع کامل و همه‌جانبه از آن برشمرد و برگزاری مسابقه کتابخوانی با موضوع پیامبر مکرم اسلام را نیز در همین راستا عنوان کرد.

وی با بیان اینکه باید نسبت به تحرکات دشمن و مقابله با آن حساس بود، ارتقای آگاهی و بصیرت‌افزایی را از راهکارهای نقش‌آفرین و اثرگذار در مبارزه با جنگ نرم دشمن دانست و توجه به این مهم را خواستار شد.

مظاهری

انتهای پیام/ع

دیدگاه شما