وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 15 بهمن 1393 ساعت 14:17   |   کد مطلب: 12669
جمعی از اعضای پایگاه مقاومت بسیج مسجد اعظم شهر همدان با حضور در منزل شهیدان حجت الله و مجتبی یوسفی از خانواده این شهیدان دلجویی کردند.

به گزارش نافع، سجاد یوسفی، یکی از برادران این دو شهید والامقام با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای ایران اسلامی در طول انقلاب و دفاع مقدس اظهار داشت: امنیت و آسایشی که امروز در کشور حاکم است همه و همه مرهون از خود گذشتگی و ایثار شهدای گران سنگ است.

وی در ادامه ضمن تقدیر از این حرکت ارزشمند اعضای پایگاه مقاومت بسیج و ستاد یادواره شهدای بسیج مسجد اعظم همدان برگزاری برنامه ی بازدید از خانواده معظم شهدا را کاری بزرگ و ماندگار دانست و بیان داشت: بدون شک سرکشی و دل جویی از خانواده شهدا علاوه بر اینکه باعث خوشحالی آن خانواده می گردد چراغ راه روشنی نیز برای ادامه مسیر انقلاب اسلامی خواهد بود.

لازم به ذکر است شهید حجت الله یوسفی متولد 1346 فرزند بزرگ خانواده آموزگار بوده و برادر کوچکش شهید مجتبی یوسفی نیز متولد 1348 و از اعضای کمیته انقلاب اسلامی بوده است و در هشتمین روز از آبانماه سال 1365 بر اثر حمله هوایی هواپیماهای جنگنده رژیم بعثی عراق در بیمارستان 507 ارتش شهر کرمانشاه به شهادت رسیدند.

لازم به ذکر است؛ است پایگاه مقاومت بسیج مسجد اعظم همدان141 شهید گرانقدر را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.  

انتهای پیام/ح

 

دیدگاه شما