وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 28 بهمن 1393 ساعت 14:24   |   کد مطلب: 12987
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ملایر خبر داد؛
کشف 14 کیلو 950 گرم شیشه و 260 لیتر مشروبات الکلی دست سازدر ملایر
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ملایر ازکشف و ضبط 14کیلونهصدو پنجاه گرم شیشه از یک خودرو پژو که از مبداءکرج بارگیری نموده بود به سمت خوزستان خبرداد.

به گزارش نافع، به نقل ازپایگاه خبری ملایری‌ها، بهروز کیانی صبح امروز در کارگروه مواد مخدر شهرستان ملایر با اشاره به عملکرد ستاد مبارزه با مواد مخدر ملایردر بهمن ماه اظهار کرد: در بهمن ماه سال جاری پلیس بیش از 8 عملیان پاکسازی در 8 نقطه از شهر انجام داده است و 15 نفر از معتادین پر خطر ملایری شناسایی و به کمپ همدان معرفی شده‌اند.

وی افزود: ستاد مبارزه با مواد مخدر ملایر در این پاکسازی‌ها موفق به کشف 86 عدد آلات مواد مخدر، 48 کیلو گرم انواع مواد مخدر و 78 نفر دستگیر شده اند.

 رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ملایر از کشف 14 کیلو و 950 گرم شیشه در ملایر خبر داد و عنوان کرد: دریکی از عملیات‌های پلیس یک خودرو پژو حامل مواد مخدر شیشه که از کرج بارگیری کرده بود و قصد عزیمت به خوزستان را داشت 14 کیلو و 950 گرم شیشه کشف و ضبط شد.

وی افزود: این عملیات در تاریخ 13 بهمن ماه با همکاری ستاد مبارزه با مواد مخدر استان به انجام رسید و متهم که قصد فرار از راه‌های فرعی را داشت با تیراندازی پلیس دستگیر شد.

کیانی با اشاره به عملیات گسترده پاکسازی در تاریخ 21 بهمن در ملایر عنوان کرد: در عملیات پاکسازی مناطق آلوده ملایر از منازل پلیس موفق به کشف 47 کیلو گرم تریاک، 5 گرم هروئین و 3 گرم شیشه شد.

وی از کشف یک گارگاه تولید مشروبات الکلی خبر داد و عنوان کرد: در یکی از عملیات‌های پاکسازی پلیس ملایر یک کارگاه تولید مشروبات الکلی به همراه 260 لیتر مشروبات الکلی و دستگاه‌های تولید مشروبات کشف شد.

 انتهای پیام/گ

دیدگاه شما