وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 5 اسفند 1393 ساعت 16:10   |   کد مطلب: 13141
تفاهم‌نامه همکاری منطقه 2 فنی و حرفه‌ای کشور در همدان بسته شد
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای همدان از امضای تفاهم‌نامه همکاری چندجانبه بین ادارات کل فنی و حرفه‌ای ایلام، کردستان، کرمانشاه، لرستان و همدان خبر داد.

به گزارش نافع، علیرضا مهرابی افزود: این کار در نشست مشترک شورای مرکزی نظارت، ارزیابی و گسترش آموزشی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای منطقه 2 کشور و ادارات کل استان‌های ایلام، کردستان، کرمانشاه، لرستان به میزبانی همدان صورت گرفت.

وی اظهار داشت: این تفاهم‌نامه با هدف استفاده و به کارگیری بهینه از توانایی‌های علمی، تجربی، مهارتی، تحقیقاتی و پژوهشی استان‌ها و به منظور اجرای راهبردها و سیاست‌های سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای درخصوص برگزاری دوره‌های آموزشی ارتقاء مهارت برگزیدگان مسابقات ملی مهارت، همایش‌ها و نشست‌های مشترک، مسابقات مهارت به صورت منطقه‌ای، مسابقات ورزشی و هنری منطقه‌ای کارکنان و اجرای برنامه‌های فرهنگی، تفریحی به صورت منطقه ای و ...  به امضاء رسید.

مهرابی بیان کرد: از مهمترین تعهدات این ادارات کل، اعلام پتانسیل‌های استان در خصوص برگزاری همایش‌ها و نشست‌های مشترک، پیگیری اخذ مجوز برگزاری دوره‌های آموزش ارتقا مهارت مربیان از تربیت مربی و پژوهش های فنی و حرفه ای و ... است. 
انتهای پیام/م
 

 

دیدگاه شما