وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 19 فروردين 1394 ساعت 13:16   |   کد مطلب: 13800
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان در نشست با مدیرکل و معاونان آموزش و پرورش استان همدان بر نقش مهم و کلیدی آموزش و پرورش در مباحث فرهنگی تأکید کرد.

به گزارش نافع، آیت الله غیاث الدین طه محمدی با قدردانی از تلاش ها و حرکت های انجام شده در آموزش و پرورش استان، ابراز امیدواری کرد: در سال جدید گام های مؤثری در زمینه های تربیتی و آموزشی برداشته شود.
وی تصریح کرد: کارهای فرهنگی از اصلی ترین و مهم ترین کارهاست که آموزش و پرورش در این زمینه نقش کلیدی دارد.
محمدی با بیان اینکه انجام درست امور فرهنگی در گرو کار تخصصی است، افزود: برای این امور باید نوعی استراتژی تعیین شود تا جامعه از آثار آن بهره مند شود.
مدیرکل آموزش و پرورش استان هم در این نشست از همراهی و کمک نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان به مجموعه آموزش و پرورش قدردانی کرد.
عبدالرضا فولادوند با اشاره به شعار سال گذشته با عنوان «اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادی»، گفت: در سال 93 تلاش کردیم اقتصاد مقاومتی در آموزش و پرورش ساری و جاری شود.
وی نامگذاری سال جدید به سال «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» از سوی مقام معظم رهبری را فرصت مناسبی برای تحکیم وحدت و همدلی بیش از پیش در استان دانست.
فولادوند با اشاره به اهمیت برنامه های قرآنی در آموزش و پرورش، از برگزاری جلسات تفسیر قرآن کریم و نهج البلاغه در اداره کل آموزش و پرورش استان خبر داد.
 

دیدگاه شما