وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 29 فروردين 1394 ساعت 07:30   |   کد مطلب: 13961
حواشی خواندنی معارفه مدیر جدید کمیته امداد تویسرکان؛
یک دسته گل برای دو مدیر!!!
یک دسته گل برای دو مدیر!!!
از اهداء یک دسته گل به دو مدیر، تا اهدا هدایی برای مدیر جدید برای نخستین بار در مراسم تودیع و معارفه و نیز دلجویی قائم مقام کمیته امداد استان همدان از دخترپجه سرایدار، را می توان از حواشی خواندنی مراسم معارفه مدیر جدید کمیته امداد تویسرکان، عنوان کرد.

به گزارش نافع، در آیین معارفه مدیر جدید کمیته امداد تویسرکان حواشی خوندانی جالبی رخ داد.

به طور معمول در مراسم های تودیع و معارفه مدیران، به مدیر اسبق هدایایی از طرف اشخاص حقوقی و حقیقی اهدا می شود اما در این مراسم به جز لوح تقدیری به مدیر اسبق هدیه ای اهدا نشد و هدایای مربوطه برای مدیر جدید بود.

مجری سرگرم توضیح دادن این مطلب بود که دسته گلی به وی دادند، در این هنگام مجری به تصور آن که دسته گل برای مدیر اسبق است، گفت: گرچه به دلیل آنکه سرپرست اسبق درخواست داشتند تا هدیه ای به وی ندهیم اما دسته گلی از طرف کارمندان به وی اهدا می شود.

در این حین  یکی از کارمندان با چشمک و حرکت دست و صورت به مجری فهماند  که دسته گل مربوطه متعلق به آقای حسینی مدیر جدید کمیته امداد است، مجری هم در پاسخ با خنده اظهار کرد: بر روی دسته گل مطلبی که نوشته باشد برای چه شخصی است نوشته نشده است.

مجری در اثبات حرفش دسته گل را به  طرف حضار گرفت، برای خاتمه دادن به موضوع، آقای نامدار قائم مقام کمیته امداد استان همدان گفت حال اگر برای من است، بنده هم دسته گل را تقدیم به مدیر جدید می کنم.

در این مراسم لوح سپاسی از طرف مدیر کمیته امداد شهرستان نهاوند به آقای حسینی مدیر اسبق این نهاد در خزل و مدیر جدید کمیته امداد تویسرکان اهداء شد.

از حواشی خواندنی دیگر اهدا هدایی به مدیر جدید بود که برای نخستین بار در مراسم های تودیع و معارفه صورت می گرفت، اتفاقی در نوع خود منحصر به فرد بود، چرا که به طور معمول به مدیر اسبق هدیه تقدیم می کنند و نه مدیر جدید.

گرفتن عکس های یادگاری نیز از دیگر حواشی این مراسم بود.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما