وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 4 خرداد 1394 ساعت 13:43   |   کد مطلب: 14540
عضو هیئت علمی دانشگاه بوعلی سینا همدان:
شبکه های مجازی، وصایای امام راحل(ره) را غربت زدایی کنند
وصیت
عضو هیئت علمی دانشگاه بوعلی سینا همدان گفت: شبکه های مجازی و رسانه ها می توانند در تبیین وصایای امام خمینی(ره) نقش مهمی داشته باشند و در حقیقت غبار غربت و مهجوریت را از آن بزدایند.

به گزارش نافع، اعظم خطیبی در گفتگو با خبرنگار ما، امام خمینی(ره) را منادی توحید، وحدت و بیدارگری در دنیای اسلام برشمرد و گفت: یکی از اهداف و آرمان‌های نظام انقلاب اسلامی ایران، بیدار کردن تمام ملت‌های مظلوم و ستمدیده جهان و قیام آنها علیه حکومت‌های فاسد و بی دین جهان بود که در چند سال اخیر شاهد وقوع بیداری اسلامی در تعداد زیادی از کشورهای اسلامی بوده ایم.
وی با بیان اینکه امروزه شناخت چنین شخصیت والامقامی که تأثیرگذاری جهانی داشته بر همگان لازم و ضروری است، افزود: در این زمینه باید مراکز آموزشی و فرهنگی و دینی بیشترین اهتمام را داشته باشند و باید در قالب برنامه‌های فرهنگی و دینی به زندگی، آرمان‌ها و اهداف و وصایای امام(ره) بیشتر پرداخته شود.
خطیبی ادامه داد: اگر مسئولین جامعه خود را الگوی رفتاری و عملی وصایای امام(ره) برای جوانان قرار دهند جوانان با اندیشه های امام (ره) به شکل عملی آشنا شده و این امر می تواند در جامعه تاثیر مثبتی را بگذارد.
این استاد دانشگاه یادآور شد: در هر جامعه ای مردم به رهبرانشان اقتدا می کنند و حال اگر یک مدیرکل و یا وزیر و... بر اساس وصایای امام (ره) که همان اصول اسلام است رفتار کنند قطعا الگوی مناسبی برای جوانان خواهند بود.
خطیبی استفاده صحیح از شبکه های مجازی و رسانه ها و نیز آموزش شهروندی را از راهکار هایی آشنایی بیشتر جوانان با وصیت نامه امام (ره) عنوان کرد.

انتهای پیام/

 

دیدگاه شما