وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 12 خرداد 1394 ساعت 16:37   |   کد مطلب: 14652
مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان همدان:
انتشار گزاره برگ ملی از سوی ملت ایران مهمترین مصداق شعار سال است
مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان همدان گفت: انتشار گزاره برگ ملی از سوی ملت ایران مهمترین مصداق شعار سال است که در این بین دولت نیز باید شفاف عمل کند.

به گزارش نافع، حجت الاسلام سیدصادق حسینی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: گزاره برگ ایرانی به نوعی تذکر مردم به دولت بوده که بر اساس خطوط قرمز تعیین شده توسط رهبر معظم انقلاب تنظیم شده است و مردم با این اقدام کوتاهی دولت را گوشزد کرده اند.
وی افزود: درست است که در بحث هسته ای پیشرفت های زیادی داشته ایم اما دولت نباید تنها به این نکته اشاره کند، بلکه باید مردم را در ریز جزییات مذاکرات قرار دهد.
سید صادق حسینی ابراز داشت: امروز ایران اسلامی با رهبری های مقام معظم رهبری به درجه ای از اقتدار و توانمندی دست یافته است که دشمنان مجبور شده اند پای میز مذاکره کننده بنشینند و از تیم مذاکره کننده نیز انتظار می رود که با اقتدار در برابر خواسته های  نابجای دشمنان بایستند.
این مسئول یادآور شد: با انتشار گزاره برگ ملی هسته ای دشمنان به اهمیت حقوق ملت ایران اسلامی پی برده اند و به خوبی دریافته اند که ایران اسلامی ذره ای از آرمان های خود عقب نشینی نخواهد کرد.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما