وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : يكشنبه 24 خرداد 1394 ساعت 17:29   |   کد مطلب: 14809
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان خبر داد:
طرح «ضیافت الهی» در ۵۰ بقعه و امامزاده استان همدان برگزار می شود
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان همدان از برگزاری ویژه برنامه ضیافت الهی به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان در ۵۰ امامزاده و بقعه متبرکه استان همدان خبر داد.

به گزارش نافع، حجت الاسلام رضا حاجی زین العابدینی با بیان اینکه امسال نیز همچون سال های گذشته و همزمان با سراسر کشور طرح ویژه برنامه های ماه رمضان با عنوان طرح بزرگ ضیافت الهی در ۵۰ بقعه متبرکه و امامزاده استان به اجرا در می آید، اظهار داشت: این ویژه برنامه با حضور مبلغان اعزامی از استان قم و مبلغان بومی استان برای مشاوره های دینی، احکام اسلام، مسائل اعتقادی و بسیاری دیگر از برنامه های مرتبط با ماه مبارک رمضان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه با توجه به تقارن ماه رمضان و فصل تابستان یکی از مزایای ویژه برنامه ضیافت الهی غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان و گسترش فضای معنوی جامعه با معنویت ماه ضیافت الهی در جوار امامزادگان و بقاع متبرکه است، بیان کرد: ماه رمضان بهترین فرصت برای تقویت روحیه معنوی است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان با بیان اینکه انسان در ماه رمضان به خدای خویش نزدیک می شود و این ماه در واقع ماه کرامت و امتحان بزرگ الهی است و باید قدر و منزلت ماه رمضان را ارج نهاد، بیان داشت: طرح ضیافت الهی یکی از طرح های مناسبتی سازمان اوقاف و امور خیریه است که در ایام ماه رمضان همزمان با سراسر کشور در امامزادگان و بقاع متبرکه استان همدان نیز آغاز می شود.

حجت الاسلام زین العابدینی هدف از اجرای این طرح ‌ها را تبدیل شدن بقاع متبرکه وامامزادگان به قطب فرهنگی دانست و بیان کرد: حضور نوجوانان و جوانان در بقاع متبرکه باعث آشنایی آن‌ ها با این اماکن مقدس می شود.

 انتهای پیام/ح

دیدگاه شما