وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 26 خرداد 1394 ساعت 10:07   |   کد مطلب: 14834
مدیرعامل آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر همدان گفت: براثر حریق یک دستگاه خودرو سواری پراید در مسیر روستایی چشین شهر همدان، چهار سرنشین این خودرو مجروح شدند.

به گزارش نافع، مسعود دهبانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ما افزود: یکدستگاه خودرو پراید شامگاه دوشنبه با یک خودرو لیلان در مسیر روستای چشین با یکدیگر یرخورد کردند.

وی اضافه کرد: این سانحه براثر حرکت خلاف جهت خودرو پراید در مسیر روستایی چشین شهر همدان رخ داد.

مدیرعامل آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر همدان بیان کرد: با توجه به اینکه خودرو پراید مجهز به سی ان جی بوده پس از برخورد با خودروی لیلان دچار حریق شد.

دهبانی گفت: حاضران در صحنه بخشی از حریق را مهار کرده ولی با حضور به موقع یک خودرو آتشنشانی و سه نفر از آتش نشانان این حریق به طور کامل خاموش شد.

وی افزود: با توجه به اینکه احتمال بروز حریق مجدد وجود داشت تیم های آتش نشانی تا یکساعت پس از مهار آتش محل سانحه را ترک نکردند.

وی بیان کرد: هیچ یک از سرنشینان دچار حریق نشدند ولی با توجه به جراحات وارده تمامی آنها توسط اورژانس به مرکز درمانی منتقل شدند.

طبق اخبار منتشره در دوم فروردین ماه سالجاری نیز براثر انحراف یک دستگاه خودرو ال 90 به مسیر مخالف جاده همدان - تهران در محدوده روستای کوریجان و سپس آتش گرفتن این خودرو دو سرنشین آن کشته و هشت نفر دیگر دچار جراحت شدید شدند.

منبع :ایرنا

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما