وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : جمعه 29 خرداد 1394 ساعت 10:41   |   کد مطلب: 14870
	پیام شهدای غواص ایستادگی در برابر زیاده‌خواهی مستکبران جهان است 	پیام شهدای غواص ایستادگی در برابر زیاده‌خواهی مستکبران جهان است
امام جمعه شیرین سو علت اصلی قتل عام شهدای غواص را همکاری اطلاعاتی آمریکا با دولت بعثی عراق عنوان کرد و گفت: مهمترین پیام شهدای غواص به دولتمردان ایستادگی در برابر زیاده‌خواهی مستکبران جهان است.

به گزارش نافع، حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر منصوری امام جمعه شهر شیرین سو در تحلیلی از پیام رهبری به مراسم شهدای غواص که در همان روز انجام شد به خبرنگار ما گفت: پیام شهدای غواص در سه بعد اعتقادی، اجتماعی- فرهنگی و سیاسی قابل بررسی است.
وی اظهار داشت: پیام شهدا در بعد اعتقادی، حفظ دین و ارزش های اسلامی توسط نسل امروز و نسل آینده است که با حرکت در مسیر امامت و تبعیت از ولی فقیه تحقق پیدا خواهد کرد.
حجت الاسلام منصوری ادامه داد: شهیدان راه خدا جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و با نثار قطره قطره خون خود به ما پیام آزادگی و زیر بار ظلم نرفتن را دادند.
وی با اشاره به پیام شهدا در بعد اجتماعی و فرهنگی گفت: شهدای غواص بار دیگر در بزنگاه تاریخ انقلاب اسلامی روح استکبار ستیزی را در جان ملت دمیدند و به مسئولین ثابت کردند که نباید با دست باز زیر بار ظلم مستکبران رفت.
حجت الاسلام منصوری گفت: شهدا با نثار خون خود در برابر دشمنانی که قصد داشتند منابع مادی و ثروت های ملی کشور ما را چپاول کنند ایستادگی کردند.
وی یکی دیگر از پیام های شهدا را در بعد فرهنگی، حفظ و تقویت فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه عنوان کرد و گفت: توصیه به حجاب و عفاف از مفاهیم مورد تاکید شهدا در وصیت‌نامه های آنان است و چادر سیاه خواهران ما نمادی از خون خشکیده شهیدان والامقام است.
امام جمعه شیرین سو با اشاره به بعد سیاسی پیام شهدای غواص گفت: شهدای غواص سند جنایت‏های آمریکای مدعی حقوق بشر هستند. آمریکایی که آواکس هایش اطلاعات ما را در اختیار رژیم متجاوز بعثی قرار می داد امروز نیز آژانس های آمریکایی همان کار را در قالب نظارت و بازرسی انجام می دهد تا استقلال کشور ما را هدف قرار دهند.
وی عزت و سربلندی امروز کشور را مدیون خون پاک شهدا دانست و گفت: راه شهدا مسیر عزت و سربلندی است و گام برداشتن در این راه موفقیت های بزرگی را نسیب دولت و ملت ما خواهد کرد.
حجت الاسلام منصوری اظهار داشت: دولتمردان ما باید در مذاکرات هسته ای به شهدا اقتدا کنند و رعایت خطوط قرمزهای مد نظر رهبر معظم انقلاب را به عنوان سرلوحه کار خود قرار دهند.  
گفتنی است، در پی تشییع باشکوه پیکر مطهر ۲۷۰ شهید دوران دفاع مقدس با حضور پرشکوه و حماسی مردم تهران، حضرت آیت‌ الله خامنه‌ ای رهبر معظم انقلاب اسلامی پیامی را منتشر کردند و فرمودند خداوند در لحظه های نیاز بشارت خود را به این ملت نازل می کند. ایشان فرمودند که باید پیام این شهدای غواص را که در لحظه نیاز آمده اند را به درستی بگیریم و در مسیر استقامت و ایستادگی باشیم.

منبع:کورنگ
انتهای پیام/ح

دیدگاه شما