وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 16 تير 1394 ساعت 08:35   |   کد مطلب: 15147
سیره علمی و عملی حضرت علی (ع)باید چراغ راه مسلمانان باشد
امام جمعه موقت قهاوند درک مناسب فضائل حضرت علی‌(ع) را تنها راه رسیدن بشریت به کمال و سعادت دانست گفت: سیره علمی و عملی پشوای نخست ما شیعیان باید چراغ راه مسلمانان باشد.

به گزارش نافع، حجت الاسلام رضا کرملو در مراسم شب قدر قهاوند گفت : سیره و روش حضرت علی(ع) نمونه بارز و الگوی اتحاد دنیای اسلام است و وحدت امروز مسلمانان مایه تداوم پایه‌های حکومت اسلامی در جهان است.

امام جمعه موقت شهر قهاوند با اشاره به این که حرکت در مسیر نورانی ولایت امام علی(ع) سبب سعادت دنیا و آخرت انسان شده و او را در مسیر ارزنده ای قرار می‌دهد، ادامه داد: کسی که از ولای امام علی(ع) و آل او فاصله بگیرد نابود خواهد شد و همه باید به فکر مولا علی(ع) باشیم که تنها راه نجات و سعادت بشریت است.

حجت الاسلام کرملو، درک مناسب فضائل حضرت علی‌(ع) را تنها راه رسیدن بشریت به کمال و سعادت دانست و با بیان این که متأسفانه جامعه امروز از فضائل این امام همام بی بهره است، گفت: سیره علمی و عملی پشوای نخست ما شیعیان باید چراغ راه مسلمانان باشد

  وی با بیان این که باید تلاش کنیم تا سیره نورانی امام علی(ع) به عنوان برنامه زندگی ما باشد، تصریح کرد: مدیران باید سیره این امام بزرگوار را به عنوان نقشه راه خود قرار دهند که عمل صالح و اخلاص سبب خیر دنیا و آخرت انسان شده و او را به تقرب الی الله می رساند..

 

دیدگاه شما