وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 31 تير 1394 ساعت 20:33   |   کد مطلب: 15362
همرزم شهدای قله شنام و عضو شورای شهر همدان:
ما شهدا را فراموش نکرده‌ایم
ما شهدا را فراموش نکرده‌ایم
همرزم شهدای قله شنام با بیان اینکه هنوز صدای آه و ناله شهدایی که از سوز ترکش‌ها بر بدنشان، فریاد می‌زدند، در گوشمان است و ما شهدای همرزم خود را در جبهه‌های جنگ فراموش نکرده‌ایم، ولی به حاشیه رانده شدیم.

به گزارش نافع، ابراهیم مولوی در یادواره شهیدان دانش‌آموز اسدآباد، ظهار کرد: امروز امنیت، آرامش و آسایش در جامعه اسلامی ایران حاکم است و این مهم را مرهون خون شهدایی هستیم که در هشت سال دفاع مقدس جانانه جنگیدند و جان باختند.
وی ادامه داد: اگر اعتقاد قلبی ما این باشد که امنیت و آرامش  در گرو پاسداشت خون شهدا است، باید ادامه دهنده راه آنان باشیم.
این همرزم شهدا گفت: هنوز صدای آه و ناله شهدایی که از سوز ترکش‌ها بر بدنشان، فریاد می‌زدند، در گوشمان است و ما شهدای همرزم خود را در جبهه‌های جنگ فراموش نکرده‌ایم، ولی به حاشیه رانده شدیم. 
وی تصریح کرد: کسانی ادعای ارتباط با امام زمان(عج) را داشتند که اما امروز امام زمان خود را قبول ندارند و تنهایش گذاشتند.
مولوی با بیان اینکه تمام موفقیت‌های عملیات‌های جنگی ما در اوایل جنگ بوده است، گفت: یکی از دلایل موفقیت در این عملیات‌ها درصد خلوص نیت بالای رزمندگان ما بوده است.
وی با انتقاد از صدا وسیما در کمرنگ کردن پیروزی دیپلماسی کشور، گفت: صدا و سیما هر روز یک برنامه دارد که آیه یأس خوانده و میگوید که این روابط دیپلماسی نشدنی است و این را به مردم تزریق می‌کند.
همرزم شهدای قله شنام ادامه داد: ما در زیرمجموعه فصل 42 و قانون هفتم شورای امنیت بودیم که اگر تا قبل از تابستان این پیروزی حاصل نمی‌شد، وارد جنگ می‌شدیم و چرا صدا و سیما این موضوع را تبلیغ نمی‌کند.
وی با بیان اینکه پیروزی ایران در ایجاد روابط هسته‌ای از آن ملت ایران است، گفت: این پیروزی با سرافرازی به دست آمده و باید دست در دست یکدیگر این اتحاد را حفظ کرده تا به قله افتخار برسیم.
مولوی خاطرنشان کرد: اگر امروز ما به عنوان همرزمان شهدا زنده مانده و زندگی می‌کنیم، ادامه دهنده راه شهدا هستیم و با جهاد علمی به دنبال فتح سنگرهای کلیدی علمی در جهان هستیم.
 
 وی علی رستمی یکی از همرزمان شهدا و نویسنده کتاب های دفاع مقدس را مخزن اسرار دفا ع مقدس و شهدای اسداباد خواند و گفت: سخن شیرین علی رستمی از آن سوز دلی است که شهید و شهادت را درشت مینویسیم اما درس نمیویسم.
 انتهای پیام/ح
 

دیدگاه شما