وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 3 مرداد 1394 ساعت 08:27   |   کد مطلب: 15392
مسئول ﺳﺎﺯﻣﺎﻥ ﺑﺴﯿﺞ ﺩﺍﻧﺸﺠﻮﯾﯽ ﮐﺸﻮﺭ :
به آمریکا اعتمادنداریم/ قدردان تیم مذاکره کننده هستیم
قدردان تیم مذاکره کننده در دفاع از خواسته های نظام و مردم هستیم/اما به آمریکا اعتمادنداریم و بد بین هستیم
مسئول ﺳﺎﺯﻣﺎﻥ ﺑﺴﯿﺞ ﺩﺍﻧﺸﺠﻮﯾﯽ ﮐﺸﻮﺭ گفت:مواضع بسیج دانشجویی در مورد توافق هسته ای فارق از هرگونه عنوان ونتیجه از تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان بخاطر رویارویی ودفاع از خواسته های نظام ومردم در برابر قدرتهای جهان تشکر می کنیم اما به آمریکا اعتماد نمی کنیم وبد بین هستیم.

به گزارش نافع، دکتر داوود گودرزی در شامگاه جمعه در نشست خبری در محل سالن اجتماعات دانشگاه بوعلی سینای همدان با اشاره به مذاکرات هسته ای عنوان کرد : ما فارق از از هرگونه نتیجه مذاکرات هسته ای بین ایران وآژانس بین المللی اتمی از تیم مذاکره کننده اتمی جمهوری اسلامی ایران تشکر وقدر دانی می کنیم و پیگیر و رصد جزئیات پرونده هسته ای هستیم که در آینده این بررسی ودقت نظر در اختیار مردم هم قرار خواهد گرفت تا مردم هم در جریان ریز مذاکرات قرار بگیرند.

وی با اشاره به بد عهدی های آمریکا متذکر این عنوان شد که ما به آمریکایی ها اعتماد نداریم چرا که خصومت وبد رفتاری آنها در گذشته در قبال مردم ونظام جمهوری اسلامی بارها وبارها تکرار شده واز آنها بعید نیست که در ادامه دست از خصومت برندارند و کار شکنی نکنند .

دکتر داوود گودرزی ﭘﯿﺮﺍﻣﻮﻥ توافق هسته ای ﮔﻔﺖ:مواضع بسیج دانشجویی در مورد توافق هسته ای فارق از هرگونه عنوان ونتیجه از تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان بخاطر رویارویی ودفاع از خواسته های نظام ومردم در برابر قدرتهای جهان تشکر می کنیم اما به آمریکا اعتماد نمی کنیم وبد بین هستیم.

گودرزی با بیان اینکه ما نیز با برداشته شدن تحریم ها خوشحال هستیم به مسولین یادآور شد وگفت:مسولین باید به این مهم توجه داشته باشند که تمام مشکلات ما در مذاکره وبرداشتن تحریمها خلاصه نمی شود چراکه ما مشکلات و معضلات فراونی هم در حوزه فرهنگی ومدیریتی و غیره داریم که ارتباطی با برداشتن تحریمها ندارد.

 

وی در ادامه با بیان اینکه از عمر دولت دو سال بیشتر نمانده است اظهار کرد:نصف عمر دولت گذشت و در باقیمانده این وقت مسولین باید درعرصه های دیگر تلاش وفعالیت داشته باشند ودر قبال افکار عمومی پاسخ گو باشند در حوزه اقتصاد باید رویکرد ما داخلی باشد واحاد افراد جامعه نقش داشته باشند و از ظرفیتهای بالقوه موجود کشوراستفاده کنیم تا به بالفعل تبدیل شود.

مسول سازمان بسیج دانشجویی کشور در ادامه به استفاده تولیدات داخلی اشاره کرد وگفت:خرید واستفاده از تولیدات داخلی باید به یک فرهنگ تبدیل شود چرا که این مهم می تواند به اقتصاد داخلی کمک شایانی داشته باشد ودر این بین هم تولید کنندگان داخلی باید در امر کیفیت تلاش کنند این هم به نفع تولید کننده وهم به نفع مصرف کننده است.

 

گودرزی در مورد سفر تیم های اقتصادی اروپا به ایران گفت :دولت باید در مورد شعار خود مبنی بر حفظ عزت وشان عمومی مردم عمل کند ودر دیدار با تیم های اقتصادی اروپایی ها سعی کند از دخالتهای کشور های اروپایی که تا دیروز گوش به فرمان اسراییل وآمریکا بودند وامروز برحسب نیاز خود به ایران می ایند جلوگیری کند واز موضع عزت و احترام متقابل باشد.

انتهای پیام/ک .ح/9452

دیدگاه شما