وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : يكشنبه 25 مرداد 1394 ساعت 14:20   |   کد مطلب: 15868
سارق حرفه اي منازل همدان شناسايي و با اقدام به هنگام کاراگاهان پليس آگاهي استان همدان دستگير شد.

به گزارش نافع، سرهنگ "رضا زارعي" رييس پليس آگاهي استان همدان در تشريح اين خبر گفت: در پي وقوع چندين فقره سرقت منزل با شيوه و شگردي خاص و سرقت طلاجات ، وجه نقد و اشياء كم حجم و با ارزش در سطح شهر همدان، كه اين اقدامات مجرمانه نشان از فعاليت باندي از سارقان حرفه اي و سابقه دار مي داد كه نياز به يك اقدام پليسي خاص و همه جانبه داشت، اين موضوع در دستور كار دايره عمليات ويژه اين پليس قرار گرفت.

وي افزود: كارآگاهان با بررسي سوابق و پرونده هاي موجود، اقدامات خود را از قبيل كنترل مجرمان سابقه دار و حرفه اي ، تحت تعقيب و آزاد شده از زندان واعزام اكيپ هاي مجرب از گشت نامحسوس را در ساعات وقوع سرقت ها به جغرافياي جرم آغاز کردند.

اين مقام انتظامي اظهار داشت: در ادامه تحقيقات صورت گرفته و در پي استخراج اطلاعات مورد نياز و قابل پيگيري ، واحد بررسي صحنه جرم اداره تشخيص هويت موفق به برداشت اثر انگشت بجاي مانده از سارقان در منزل يكي از مالباختگان شد كه با بررسي فني از طريق سيستم مربوطه با اثرانگشت فردي مطابقت داشت.

سرهنگ زارعي تصريح کرد: بررسي هاي نشان از اين مي داد که سارق مذکور داراي چندين فقره سابقه كيفري از جمله سرقت مي باشد كه در اين رابطه با همكاري اداره اطلاعات جنايي و تعاملات برون سازماني در نهايت با اخذ نيابت قضايي و اعزام ماموران به شهرستان "فرديس" از توابع استان البرز و هماهنگي با پليس آن شهرستان و تحقيقات نامحسوس و مراقبت هاي طولاني با انجام يكسري اقدامات اطلاعاتي و فني نامبرده دستگير و به همدان منتقل شد.

اين مقام مسوول ادامه داد: در بررسي سوابق كيفري متهم و آثار انگشت بدست آمده از صحنه سرقت که با اثر انگشت وي مطابقت داشت و همچنين اقدامات اطلاعاتي ديگر كه حضور نامبرده را در مكان و زمان سرقت ها در همدان محرز مي كرد، در بازجويي هاي صورت گرفته بيان داشت كه به همراه همدستش شبانه با يك دستگاه خودرو سواري پژو به همدان آمده و با پرسه زدن در مناطق به اصطلاح مرفه نشين شهر، اقدام به سرقت مي کردند.

رييس پليس آگاهي استان همدان در خاتمه گفت: تحقيقات پليس جهت كشف ساير سرقت هاي احتمالي از متهم و همچنين دستگيري همدست وي، همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/م.د

دیدگاه شما