وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 3 شهريور 1394 ساعت 18:01   |   کد مطلب: 16074
وزیر آموزش و پرورش در شهرستان بهار
مدارس تک نفره نشان از عدالت آموزشی در کشوراست
مدارس تک نفره نشان از عدالت آموزشی در کشوراست
وزیر آموزش و پرورش در بین مردم شهرستان بهار با اشاره به مدارس تک نفره گفت : این مدارس نشان از عدالت آموزشی در کشوراست.

به گزارش نافع،به نقل از بهارانه، ظهر امروز وزیر آموزش و پرورش در جمع اهالی شهرستان بهار قرار گرفت. وی با ذکر یادی از آیت الله بهاری گفت: من حامل سلام گرم رئیس جمهور به مردم شهرستان بهار می باشم و از استقبال گرم و همراهی شما کمال قدردانی و تشکر را می نمایم.
فانی با اشاره به عملکرد دولت گفت: این دولت دولت راستگویان و پاک دستان است و خوشبختانه این دولت توانسته در عرصه های مختلف عملکرد خوبی از خود نشان دهد که نمونه بارز آن صحنه بین المللی است که دولت با تدبیر مناسب توانست اقدامات بزرگی در حل موضوع هسته ای داشته باشد.
وی با اشاره به اقدامات دولت در زمینه بهداشت و درمان گفت: امروزه یکی از مسائلی که دولت به آن توجه دارد توسعه بخش درمان و برقراری عدالت درمانی در همه بخش ها و روستاهاست.
فانی افزود: در بخش کشاورزی، با توجه به کمبود آب روش های نوین کشاورزی در تولید محصولات کشاورزی شروع شده و امیدواریم در آینده شاهد تحولات اساسی در این زمینه باشیم.
وزیر آموزش و پرورش گفت: هم اکنون 99 درصد دانش آموزان سنین 6 تا 7 سال هم اکنون در مدرسه هستند که این وسعت کار آموزش و پرورش را نشان می دهد. در سال گذشته 110 مدرسه تک دانش آموزه داشتیم که این نشان از عدالت آموزشی است.

دیدگاه شما