وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 9 شهريور 1394 ساعت 08:52   |   کد مطلب: 16176
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد تویسرکان گفت: در صورت نصب سیستم سینمایی دیجیتال در سالن فردوسی تویسرکان در هفته های آتی این فیلم به صورت رایگان در 120 روز متوالی برای علاقمندان در شهرستان اکران می شود.

به گزارش نافع،  «مهدی حاجی زین العابدینی» در گفت و گو با خبرنگار رودآور، از ارکران موفق فیلم "محمد رسول الله(ص)" ساخته مجید مجیدی در سراسر کشور خبر داد و گفت: در حال حاضر این فیلم در سینماهای استان همدان در دست اکران است.

وی با بیان اینکه فیلم "محمد رسول الله(ص)" در سینمای آزادی تویسرکان به روی پرده رفته است، اظهار کرد: این فیلم در دو سانس 18 تا 21 عصر و 21 تا 24 شب در سینما آزادی تویسرکان اکران می شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد تویسرکان از استقبال مردمی نسبت به این فیلم معنوی و پر محتوا خبر داد و افزود: در صورت نصب سیستم سینمایی دیجیتال در سالن فردوسی تویسرکان در هفته های آتی این فیلم به صورت رایگان برای علاقمندان اکران می شود.

حاجی زین العابدینی تصریح کرد:  فیلم "محمد رسول الله(ص)" قرار است در سالن فردوسی تویسرکان به مدت 120 روز به طور متوالی برای عموم مردم بر روی پرده رود.

به گزارش رودآور، فیلم "محمد رسول الله(ص)" از محاصره‌ مسلمانان در شعب ابی‌طالب آغاز می‌شود و به پیش از تولد پیامبر اسلام باز می‌گردد و پخش صحنه هایی از وقایع وفات مادر رسول اکرم، دوران شیرخوارگی و خردسالی پیامبر(ص) و نیز نخستین سفر رسول‌ اکرم(ص) به شام و رسیدن به صومعه بحیرا بخشی از فیلم مذکور است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما