وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 12 شهريور 1394 ساعت 08:44   |   کد مطلب: 16245
دبیر کل المپیاد و مدیر تربیت بدنی دانشگاه پیام نور همدان:
پیام نور از قهرمانان ورزشی حمایت می کند
دبیر کل هفتمین المپیاد فرهنگی، ورزشی دختران پیام نور سراسر کشور گفت: این دانشگاه از ورزشکاران حمایت کرده و دانشجویان قهرمان می توانند از تخفیفات این دانشگاه بهره مند شوند.

به گزارش نافع، نرگس شکوهی تاکید کرد: از همه ارگان هایی که دانشگاه پیام نور را به خوبی حمایت کردند تشکر می کنیم و امیدواریم این المپیاد به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

وی درباره منتخبین مسابقات المپیاد نیز گفت: برگزیدگان در المپیاد این دوره به مسابقات جهانی دانشجویان اعزام خواهند شد.

دبیر المپیاد خاطرنشان کرد: دانشجویانی که موفق به کسب رتبه برتر در المپیاد شوند از 100 درصد تخفیف در شهریه متغیر و ثابت در یک ترم برخوردار خواهند شد.

وی به تعداد دانشجویان شرکت کننده از استان اشاره و عنوان کرد: در همه رشته ها به غیر از بسکتبال در المپیاد نماینده داریم که 65 نفر از منتخبین دانشجویان همدانی در مسابقات شرکت کرده اند.

شکوهی افزود: تلاش کردیم که از داوران بومی و همدانی برای قضاوت این دوره از مسابقات استفاده شود که خوشبختانه 50 درصد از این داوران بومی هستند.

وی به وضعیت تیم های ورزشی دانشگاه های استان اشاره و تاکید کرد: تنیس روی میز، دومیدانی، کاراته، تکواندو و هندبال حرفی برای گفتن داریم و تلاش می کنیم در سایر رشته ها نیز به جایگاه مطلوب برسیم.

 مسئول روابط عمومی و تبلیغات المپیاد نیز گفت: در این دوره از مسابقات ورزشی، تمرکز و دقت برروی رسانه های مجازی و خبرگزاری ها صورت گرفته است و نشریات و روزنامه ها در وهله دوم قرار دارند، از این رو خبرگزاری هایی که بیشترین تعداد اخبار را پوشش دهند پس از برگزاری المپیاد توسط دانشگاه مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

اشکان یوسفی افزود: از آنجایی که اخبار خبرگزاری ها بدون معطلی و به روز ارسال می شود، از این رو پوشش خبری سریع و لحظه ایی اخبار خبرگزاری ها بسیار حائز اهمیت است.

پایان پیام/م.ت

دیدگاه شما