وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 17 شهريور 1394 ساعت 15:24   |   کد مطلب: 16333
رئیس مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورای شهر همدان:
سمینار آموزشی مدیریت دانش در شهرداری همدان برگزار شد
رئیس مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورای اسلامی شهر همدان از برگزاری سمینار آموزشی مدیریت دانش و پیاده سازی آن در شهرداری همدان خبر داد.

به گزارش نافع به نقل از روابط عمومی شورای شهر همدان، نرگس نورا...زاده با بیان اینکه سمینار آموزشی مدیریت دانش و پیاده سازی آن در شهرداری به همت مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورا برگزار شد، افزود: این سمینار به منظور  آشنایی مدیران و کارشناسان شهرداری از مباحث  نوین مدیریت دانش در راستای ارتقای بهره وری سازمان و بهبود کیفیفت خدمات ارائه شده به شهروندان ارائه می شود.

وی با اشاره به مبحث مدیریت دانش بنیان یادآور شد: هدف از اجرای سمینار، آشنایی مدیران و کارشناسان سازمان با مفاهیم دانش و مدیریت دانش و پی بردن به ضرورت های اجرای آن در سازمان می باشد. در قالب این سمینار، چندین مورد موفق ایرانی و جهان در حوزه مدیریت دانش معرفی شده و راهکارهای سازمانی جهت رفع چالش های احتمالی و موفقیت هر چه بیشتر سازمان در پیاده سازی مدیریت دانش مرور خواهد شد.

نور ا... زادهاضافه کرد: مدیریت دانش از خطاهای تکراری در بخشهای مدیریت شهری و ایراداتی که در طرح های توسعه شهری است با مستند کردن  انتقال آن به دیگر افراد جلوگیر ی می کند و از مزایای آن این است که دیگر افراد از تجربیات گذشته بهره مند می شوند.

وی اضافه کرد: مدیریت دانش تمامی مستندات و مطالعات قبلی سازمان یا اراگانها در بخشهای مختلف را نیز مستند کرده و در دسترس افراد دیگر قرار می دهد به گونه ای که پرسنل ارادات یا عموم می توانند از اطلاعات بدست آمده دسترسی داشته باشند.

پایان پیام/م.د

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما