وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : يكشنبه 12 مهر 1394 ساعت 08:28   |   کد مطلب: 16581
فرمانده انتظامی اسدآباد از توقیف 34دستگاه وسیله نقلیه مزاحم و متخلف در نتیجه اجرای طرح منطقه ای پلیس در اسدآباد خبر داد.

به گزارش نافع، سرهنگ "داود علی بخشی" بیان کرد: در پی استمرار اجرای طرح های انتظامی به ویژه طرح منطقه ای با هدف نا امن کردن محلات جرم خیز، پاکسازی نقاط آلوده و ارتقاء احساس امنیت در بین شهروندان در آستانه بازگشایی مدارس انجام می شود، پلیس با استفاده از توان و امکانات موجود، ضمن اجرای طرح انتظامی به توفیقات وکشفیات چشمگیری دست یافت .

وی از موفقیت پلیس در کشف مواد مخدر و اقلام ممنوعه، موتورسیکلت سرقتی، دستگیری سارقان منزل و همچنین توقیف خودرو و موتور سیکلت سوران مزاحم و متخلف خبر داد.

این مقام مسوول ادامه داد : علاوه بر کشف یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی و مقداری انواع موادمخدر، تعداد دو نفر سارق منزل دستگیر، تعداد 15نفر در حوزه های مختلف مورد ارشاد و راهنمایی قرارگرفتند، تعداد 6دستگاه خودرو و 28دستگاه موتور سیکلت مزاحم و متخلف توقیف و به پارکینگ منتقل و نسبت به انجام و اعمال قانون 120فقره اقدام شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد در خاتمه  ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم در حوزه های مختلف با پلیس،خواستار تعامل بیشتر آنان در اجرای طرح های انتظامی شد.

پایان پیام/م.د

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما