وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : يكشنبه 3 آبان 1394 ساعت 11:29   |   کد مطلب: 16863
معاون حقوقی و امور مجلس وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: ایران با محوریت ولایت، توطئه‌های دشمنان در منطقه را با بصیرت عاشورایی خنثی می‌کند.

به گزارش نافع به نقل از فارس، رضا طلایی‌نیک صبح امروز در جمع مردم این شهرستان اظهار کرد: فتنه بزرگ و مشترک استکبار، صهیونیست و تروریست‌های تکفیری برای مقابله با اسلام ناب، مقاومت و امنیت کشورهای اسلامی در جریان است که باید مراقب بود.

وی با تأکید بر لزوم دشمن‌شناسی گفت: اسلام‌هراسی و ناامن‌سازی کشورهای اسلامی با حمایت استکبار، صهیونیست و تروریست‌های تکفیـری و عمال مرتجع منطقه به منظور پیاده‌سازی اهداف نظام سلطه انجام می‎شود.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در ادامه برخورداری از بصیرت در جامعه کنونی را از ضروریات دانست و گفت: امروز اسلام ناب محمدی با بصیرت در برابـر همان اسلام امـوی و آمریکـایی در منطقه قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه ایران با محوریت ولایت، توطئه‌های دشمنان در منطقه را با بصیرت عاشورایی خنثی می‌کند، افزود: ایران اسلامی در حمایت از جبهه بزرگ مقاومت، مصمم‎ است به طوری که بـا فداکاری و ایستادگی مردم و تلاش‌های مدبرانه، ایران در ثبات و امنیت است.

طلایی‌نیک با اشاره به شهادت مدافعان حرم در دفاع از دین مبین اسلام گفت: تکریـم شهدا همانـند مراسم سردار همـدانی و سایـر مدافعـان حرم، نشانـه تبلور فرهنـگ عاشورایی است.

وی با بیان اینکه در فرهنـگ عاشورایـی، عزاداری و وفاداری به آرمان شهدای کربلا آمیختـه است، افزود: مردم ایران با روحیه شهادت‌طلبی در مقابل جهان غرب ایستادگی کرده‌اند به طوری که مقاومت جمهوری اسلامی در جهان تأثیرگذار شده‌ است.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه عزت و قدرت ایران در تمام عرصه‌ها به برکت خون شهداست، گفت: فرهنگ ایثار و شهادت ضامن امنیت و آسایش جامعه است.

پایان پیام/م

دیدگاه شما