وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 6 آبان 1394 ساعت 10:11   |   کد مطلب: 16926
مسئول آموزش ژیمناستیک اسدآباد با اشاره به نوپا بودن رشته ورزشی ژیمناستیک در شهرستان اسدآباد، گفت: مهمترین مشکل در این رشته ورزشی کمبود امکانات در شهرستان است که باید مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش نافع به نقل از آوای سیدجمال، عباس شمسی در گفت‌وگو با خبرنگار ما با اشاره به نوپا بودن رشته ورزشی ژیمناستیک در شهرستان اسدآباد، اظهار داشت: مهمترین مشکل در این رشته ورزشی کمبود امکانات در شهرستان است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با تشریح اقدامات انجام شده در رشته ورزشی ژیمناستیک در شهرستان، گفت: با وجودی که این رشته به تازگی در اسدآباد فعال شده، اما در همین مدت کوتاه موفقیت‌های خوبی از ناحیه ورزشکاران این رشته بودیم.

مسئول آموزش ژیمناستیک اسدآباد کسب چند مقام استانی و حضور در مسابقات کشوری را از مهمترین افتخارات این رشته ورزشی دانست و افزود: این رشته برای ثبات نیاز به گذر زمان دارد و مطمئنا" در آینده ای نزدیک شهرستان حرف‌هایی زیادی برای گفتن خواهد داشت.

وی در ادامه تصریح کرد: این رشته جز مدال آورترین ورزش‌ها در المپیک است و مدت زمان طولانی زیادی طول می‌کشد تا شاهد کسب افتخار از سوی ورزشکاران باشیم.

شمسی این مربی ژیمناستیک با بیان اینکه هم اکنون تمرینات ورزشکاران این رشته ورزشی در سالن کشتی انجام میشود، خاطرنشان کرد: همین مسأله موجب بروز مشکلاتی سات که نیاز به نگاه و توجه بیشتر مسئولان به این رشته را دارد.

وی ابزار اولیه ژیمناسستیک چون پارلل، تشک، خدک و غیره را از جمله امکانات مورد نیاز این رشته ورزشی دانست و گفت: انتظار می‌رود که مسئولان توجه ویژه ای به این رشته داشته باشند تا حداقل امکانات اولیه برای این رشته خریداری شود.

انتهای پیام/م

دیدگاه شما