وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 7 آبان 1394 ساعت 08:45   |   کد مطلب: 16943
فرماندار همدان از افزایش 20 درصدی اعتبارات این شهرستان در سالجاری خبر داد.

به گزارش نافع به نقل از فارس، علی تعالی در کمیته برنامه ریزی شهرستان همدان گفت: 319 میلیارد ریال اعتبار در سالجاری به شهرستان همدان اختصاص یافته است که 217 میلیارد ریال از آن مربوط به اعتبارات استانی است.
وی ادامه داد: در چند سال گذشته با توجه به نیاز شهرستانهای استان بودجه شهرستان همدان کمتر می شد اما در سالجاری با تلاش های فراوان اعتبارات این شهرستان حدود 20 درصد افزایش یافته است.
وی با بیان اینکه اعتبارات محدود همدان نمی تواند انتظارات دستگاه ها را رفع کند افزود: دولت تدبیر و امید سعی دارد با توجه به کمبود اعتبارات و منابع با تنظیم اعتبارات در سال های اخیر بودجه را به سمت طرح های عمرانی سوق داده و موجبات توسعه عمرانی و صنعتی را فراهم کند.
وی اضافه کرد: جذب اعتبارات ملی مهمترین راه برون رفت برای مشکل کمبود اعتبارات و جبران نیازها است.
وی با بیان اینکه 80 درصد اعتبارات در سطح ملی متمرکز است گفت: بودجه های اختصاص یافته به همدان کافی نیست و مدیران باید تلاش بیشتری برای جذب اعتبارات ملی داشته باشند.
تعالی نظارت مستمر بر طرح ها را از مهمترین انتظارات مردمی عنوان کرد و افزود: نظارت ها بر روی روند اجرایی طرح ها باید به صورت مستمر و با دقت نظر بیشتر انجام شود چرا که تنها صرف اعتبار برای طرح ها کافی نبوده و اگر رسیدگی به این طرح ها انجام نشود این طرح ها پس از مدتی مستهلک خواهند شد.
پایان پیام/م

دیدگاه شما