وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : جمعه 8 آبان 1394 ساعت 14:36   |   کد مطلب: 16962
در اجلاس استانی نماز و کارگزاران، از مدیرکل و دبیر اقامه نماز فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به پاس تلاش در راستای ترویج فرهنگ نماز تجلیل شد.

به گزارش نافع، روز گذشته در اجلاس استانی نماز و کارگزاران که با حضور حجت‌الاسلام قرائتی، رئیس ستاد اقامه نماز کشور، معاونان استاندار و مدیران کل برگزار شد، از برترین‌های برپاکننده نماز در هر بخش تجلیل شد.

در این مراسم از رسانه‌های برتر استان در امر ترویج نماز نیز تجلیل شد که خبرگزاری فارس، خبرگزاری مهر و روزنامه هگمتانه مورد تجلیل قرار گرفتند.

در ادامه محمدناصر نیکبخت استاندار همدان، محمدابراهیم الهی‌تبار معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار همدان، رضا قیاسی معاون منابع انسانی استاندار، معاون اداره امور عشایری، مدیرکل کمیته امداد استان همدان، فرمانده نیروی انتظامی استان همدان، رئیس دانشگاه آزاد همدان، مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان مورد تقدیر قرار گرفتند.

در بخش دیگر مراسم تجلیل، حبیب شهنوازیان، دبیر اقامه نماز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و حاجی ملیحی به عنوان دبیران برپایی نماز در ادارات و افراسیابی از اداره کل ورزش و جوانان، بلندی از بانک سپه و سیفی از بنیاد شهید به عنوان ائمه جماعات ادارات و مساجد تجلیل شدند.

قادری نفر دوم کشوری وبلاگ‌نویسی نماز، سلیم شاکر مدیر مهد کودک عاطفه و سفیدابیان مدیر دبستان دخترانه عصمیته و مرادی از آموزشگاه شهید تیموری به عنوان مدیر مدرسه برتر در امر نماز شناخته شدند.

همچنین در پایان مراسم فاضل عبادی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیران کل ادارات فنی و حرفه‌ای، علوم پزشکی، دامپزشکی، دادگستری، حمل و نقل و پایانه‌ها، بهزیستی، هلال احمر، دانشگاه بوعلی سینا، اداره زندان‌ها، آموزش و پرورش، راه و شهرسازی، بنیاد شهید و منابع طبیعی نیز مورد تجلیل قرار گرفتند.

پایان پیام/م.د

دیدگاه شما