وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : يكشنبه 10 آبان 1394 ساعت 10:07   |   کد مطلب: 17000
مدیرعامل باشگاه وحدت الوند همدان خبر داد:
ادامه همکاری کادر فنی الوند همدان تا اطلاع ثانوی
مدیرعامل باشگاه وحدت الوند همدان گفت: با توجه به تصمیم هیئت مدیره قرار شد تا اطلاع ثانوی کادر فنی ادامه همکاری داشته باشد و مدیر فنی و یک مربی جدید به کادر اضافه شد.

به گزارش نافع، وحید قره‌باغی در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: در حالی که اعضای کادر فنی باشگاه از سمت خود استعفا کرده بودند با اعضای هیئت مدیره هماهنگی لازم برای تصمیم در این مورد انجام شد.

وی افزود: با توجه به اینکه اعضای فعلی کادر فنی دومین سال همکاری خود را با باشگاه الوند دارند تصمیم بر ادامه همکاری با آنها گرفته شد.

مدیرعامل باشگاه وحدت الوند همدان با بیان اینکه شرایط تیم و نتایج آن مطلوب هیئت مدیره و مالک باشگاه نبوده است، خاطرنشان کرد: در چهار بازی ابتدایی تیم سه شکست و یک تساوی به دست آورده که به هیچ وجه در خور نام و اعتبار الوند نیست.

وی ادامه داد: با بررسی ابعاد مختلف موضوع و شرایط تیم تا اطلاع ثانوی منوچهر بیگم‌جانی و مصطفی کاشی در کنار تیم کار فنی را انجام خواهند داد.

قره‌باغی با اشاره به اینکه برای کمک بهتر به مسائل فنی قرار شد یک مدیر فنی و یک مربی دیگر به تیم اضافه شوند، تصریح کرد: با تصمیم اعضای هیئت مدیره مهدی مرشدلو از مربیان با اخلاق و دانش استان به عنوان مدیر فنی تیم از امروز در کنار تیم حضور خواهد داشت.

وی یادآور شد: همچنین محمود الماسی که از مربیان سازنده و بااخلاق استان محسوب می‌شود کار خود را به عنوان مربی در کادر فنی آغاز خواهد کرد.

مدیرعامل باشگاه وحدت الوند همدان با اشاره به اینکه در هر چهار بازی ضعف داوری ضربه بزرگی به تیم ما وارد کرده است، اضافه کرد: در هر چهار بازی به دلیل اشتباهات فاحش داوران یک اخراجی داشتیم یا پنالتی به ضرر ما گرفته شد.

وی گفت: امیدواریم کمیته داوران فدراسیون به لیگ دسته دوم به عنوان یک آزمون و خطا نگاه نکند و از داوران باتجربه‌تر استفاده کند.

قره‌باغی با بیان اینکه روند رو به رشد تیم آغاز شده است، ادامه داد: بعد از چهار هفته انتظار داریم با هماهنگی بیشتر که تیم به دست آورده است، در ارومیه به نخستین پیروزی برسیم تا شرایط بهتری در جدول برای ما حاکم شود.

تا پایان هفته چهارم لیگ دسته دوم باشگاه‌های ایران تیم وحدت الوند همدان با تک‌امتیازی که به دست آورده، همچنان در انتهای جدول گروه چهارم قرار گرفته است.

در چارچوب هفته پنجم رقابت‌های لیگ دسته دوم باشگاه‌های ایران تیم وحدت الوند همدان روز سه‌شنبه 12 آبان از ساعت 14 و 45 دقیقه در ورزشگاه تختی ارومیه به مصاف شهرداری این شهر خواهد رفت.

پایان پیام/م

دیدگاه شما