وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 13 آبان 1394 ساعت 11:35   |   کد مطلب: 17068
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: ۱۳ آبان نماد و تجلی استکبارستیزی ملت قهرمان و همیشه استوار ایران اسلامی است و امروز ملت شریف ایران اسلامی با حضور پر شور خود در راهپیمایی 13 آبان نشان دادند همواره تابع فرمایشات مقام معظم رهبری هستند.

به گزارش نافع به نقل از همدان ورزش، جامعه بزرگ ورزش و جوانان استان صبح امروز با حضور پرشکوه خود در راهپیمایی ضد استکباری 13 آبان ماه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر یوم الله 13 آبان اعلام کردند با وحدت و همدلی حول رهنمودهای داهیانه مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای ( مدّ ظلّه العالی) هرگونه توطئه و دسیسه های دشمنان خارجی و داخلی را به بهترین شکل خنثی خواهند کرد.

رسول مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان صبح امروزدر حاشیه راهپیمایی13 آبان اظهار کرد: اظهار کرد: روز ۱۳ آبان نمادی از استکبار ستیزی است که در سراسر ایران به منصه ظهور گذاشته می شود.

وی با اشاره به حضور همیشگی مردم در صحنه گفت: این حضور نمایانگر این است که مردم ایران گوش به فرمان ولی امر مسلمین هستند و با حضور در راهپیمایی روز ۱۳ آبان اثبات کردند که همچنان پیرو رهبر معظم انقلاب در خصوص تعبیرات ایشان در مورد آمریکا هستند.

رسول منعم گفت: عملا ثابت شده است که آمریکا هیچ انگیزه ای برای رشد کشورهای دیگر نداشته و اگر تفاهمی هم به وجود می آید تا زمانی است که برایش منفعت داشته باشد.

وی افزود: مردم با حضور همیشگی خود در صحنه و پشتیبانی مسئولان در اجرای مسائل کشوری به اتخاذ تصمیم های بهتر کمک می کنند و حضور گسترده مردم در این راهپیمایی، به جهانیان نشان داد که مردم ایران اسلامی همچنان در راه دفاع از ارزش های والای اسلام و انقلاب مصمم هستند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان افزود: هم‌زمان با سراسر کشور ملت قهرمان و سرافراز ایران اسلامی ورزشکاران و جوانان سراسر استان در مراسم راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان حضور دارند و ندای مبارزه با ظلم، استبداد و استعمار را فریاد می زنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با اتکای به خداوند متعال با این حضور مردم سلحشور و قهرمان ملت ایران اسلامی و به مدد همه آزادیخواهان جهان، شاهد ریشه‌کنی ظلم و فساد در جهان باشیم.

پایان پیام/م

دیدگاه شما