وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 18 آبان 1394 ساعت 14:12   |   کد مطلب: 17147
عضو کمسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به تشکیل هیئت نطارت برای اجرای برجام گفت: تشکیل هیئت نظارت، اجرای برجام را تسهیل می‌کند.

به گزارش نافع، محمد اسماعیلی در گفت‌و‌گو با موج رسا با اشاره به تشکیل هیئت نظارت بر برجام اظهار کرد: این اقدام در حال پیگیری و این پیگیری‌ها همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه هنوز اعضای هیئت برجام مشخص نشده است٬ بیان کرد: این موضوع در مجلس مورد بحث قرار گرفته و هنوز نفرات این هئیت تعیین نشده‌اند.

عضو کمسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اگر این هیئت تشکیل شود اجرای برجام با تسلط بیشتری انجام می‌شود٬ افزود: اجرای برجام نیازمند نظارت بوده و این کار تشکیل هیئت نظارت را می‌طلبد.

وی در پاسخ سوالی در مورد اینکه در تشکیل هیئت نظارت تعللی انجام شده است، افزود: نمی‌توان تاخیر تشکیل هیئت نظارت را تعلل عنوان کرد و این کار نیازمند زمان بوده و در حال حاضر نیز این در حال عملیاتی شدن است.

اسماعیلی عنوان کرد: اگر هیئت نظارت تشکیل شود گزارشات برجام به صورت دقیق در اختیار مردم و مجلس شورای اسلامی قرار می‌گیرد.

وی در ادامه با اشاره به اشاره به موضوع تبدیل شدن استان زنجان به منطقه ویزه اقتصادی گفت: موضوع تبدیل زنجان به منطقه ویژه اقتصادی توسط هیئت دولت به تصویب رسیده است اما دولت هنوز این موضوع را در قالب لایحه به مجلس تقدیم نکرده است.

عضو کمسیون امنیت ملی مجلس همچنین به تبدیل شدن استان زنجان به قطب آی‌تی گفت: فراهم کردن زیرساخت‌های شهرک آی.تی زمان زیادی را نمی‌طلبد و بنا به اظهارنظرهای مسئولان ذیربط یک تا 2 سال آینده واحدهای آن آماده واگذاری می‌شود. آنچه که در ساخت و فعالیت شهرک آی.تی مورد توجه بوده جذب سرمایه‌گذاران در بخش خصوصی است.

انتهای پیام/م

دیدگاه شما