وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 19 آبان 1394 ساعت 08:53   |   کد مطلب: 17154
نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی و عضوکمیسیون آموزش و تحقیقات نحوه مواجهه بعضی دولتمردان با منتقدان را مشمول توهین و تحقیر دانست و با تأکید بر اینکه هر کسی درد دین دارد از اینگونه برخوردها با منتقدان دلسوز متأثر می‌شود، گفت: این گونه برخوردها مصداق «پاسخگویی مسئولانه» که بخشی از شعار امسال نمایشگاه مطبوعات است، نیست.

به گزارش نافع به نقل از صبح رزن، عطاء ا... سلطانی‌صبور خاطرنشان کرد: ما دوست داریم حرمت رئیس‌جمهور حفظ شود اما نوع این ادبیات رئیس‌جمهور موجب واکنش شدیدتر منتقدان می‌شود لذا نوع ادبیات آقای رئیس‌جمهور در برابر منتقدان به هیچ وجه برازنده جمهوری اسلامی ایران نیست.

سلطانی‌صبور با اشاره به ادبیات رهبر معظم انقلاب خطاب به دشمنان گفت: آیا رهبری حتی در قبال دشمنان، درب هدایت را به روی آنان می‌بندد؟ این چه هزینه بزرگی است که دولتی‌ها‌ در قبال منتقدان داخلی به جامعه تحمیل می‌کنند؟

وی با تأکید بر اینکه عبارات رئیس‌جمهور در مورد منتقدان با تلاش برای اعتلای نام امام راحل منافات دارد، ادامه داد:امام صادق از مومنان و شیعیان خواست تا آبروی ائمه باشند؛ آیا امام صادق (ع) بدین شیوه با دشمنان و منتقدین صحبت می‌کرد؟

وی افزود: در روایات داریم که اگر کسی به گونه‌ای سخن بگوید که شأن و حرمت مؤمن شکسته شود از دایره ولایت الهی خارج و داخل ولایت شیطان شده است.

وی افزود:آیا این گونه سخن گفتن درباره منتقدان در مکتب پیامبر(ص) جایی دارد؟

انتهای پیام/م

دیدگاه شما