وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 21 آبان 1394 ساعت 10:31   |   کد مطلب: 17209
امام جمعه سابق اسدآباد با تأکید بر ضرورت تشکیل هیات نظارت بر برجام، گفت: تشکیل این هیات دستور صریح رهبری است و اگر این برجام بدون نظارت اجرا و ادامه پیدا کند نه شرعی است و نه قانونی.

به گزارش نافع به نقل از آوای سیدجمال؛ حجت‌الاسلام علی زادسرجیرفتی در گفت‌وگو با خبرنگار ما، تعلل در تشکیل کمیسیون هیات نظارت بر برجام را غیرقابل قبول خواند و اظهار کرد: تشکیل این هیات یک ضرورت است چرا که دستور صریح رهبری است و در صورتی که چنین کمیسیونی تشکیل نشود، در حقیقت به یکی از دستورات ولایت  بی توجهی شده و لاجرم برجام از مقبولیت و اجرایی شدن منصرف خواهد شد.

وی ادامه داد: اهل ایمان، اسلام و ولایت بر جامی که بدون نظارت ادامه پیدا کند را نه شرعی می‌دانند و نه قانونی؛

امام جمعه سابق اسدآباد و یک فعال سیاسی گفت: آن 9 دستور کارشناسی و فنی که مقام معظم رهبری امر کردند، نه برای دست‌اندرکاران قابل پیش‌بینی بود و نه برای کشورهای 1+5 و مقامات خارجی؛ آنان در حقیقت ماندند که چکار کنند و آن انگیزه‌ای که قبلا" داشتند و باید با شرایط 9 گانه پیش برود را ندارند.

وی یادآور شد: دبیر شورای امنیت کشورمان نیز اعلام کردند سانتیفیوژها را جمع کنند که با اخطار جلوی آن گرفته شد و اگر رغبت و عجله ای آغاز برجام احساس بشود، خیلی بعید نیست.

زادسرجیرفتی ضرورت کمیسیون هیات نظارت بر برجام را صددرصد خواند و افزود: اگر نظارتاین کمیسیون اعمال نشود در خقیقت برجام مورد تأیید نظام جمهوری اسلامی نیست و یک برجام آمریکایی پسنداست  و مورد تأیید مقامات دولتی و ولی امیر مسلمین  قرار نخواهد گرفت.

انتهای پیام/م

دیدگاه شما