وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 23 آبان 1394 ساعت 08:59   |   کد مطلب: 17221
امام جمعه سابق اسدآباد و نماینده سه دوره مردم عنبرآباد و جیرفت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رئیس جمهور با سخنرانی‌های خود مردم را ناامید می‌کند، گفت: رئیس جمهور باید لنگرگاه و تکیه گاه جامعه باشد و نه اینکه با سخنرانی‌های خود به جای پاشیدن بذر امید در جامعه مقدمات ناامیدی را فراهم کند.

به گزارش نافع به نقل از آوای سیدجمال، حجت‌الاسلام و المسلمین علی زادسرجیرفتی در گفت‌وگو با خبرنگار ما با بیان اینکه آنچه به نظر می‌رسد دولت یازدهم و شخص رئیس جمهور حیات سیاسی خود را در گرو بد گفتن به دولت‌های نهم و دهم در پیش گرفته، اظهار کرد: شاید بتوان یک الی 6 ماه انجام نشدن کاری برای جامعه را به گردن دیگر دولت‌ها انداخت و مردم نیز اجمالا" این را تحمل کنند  اما بعداز گذشت سه سال از دوره دولت یازدهم انجام ندادن کاری را به گردن دولت قبلی انداختن، مفهوم آن این است که دولت نتواسنته کاری کند و ناتوانی خود را این‌گونه پنهان می‌کند  و آقای رئیس جمهور باید بداند که این امر قابل قبول نیست.

امام جمعه سابق اسدآباد و نماینده سه دوره مردم عنبرآباد و جیرفت در مجلس تصریح کرد: یکی از واقعیات جامعه این است که اگر آقای احمدی‌نژاد کاندیدا شود و صلاحیت ایشان اگر از سوی شورای نگهبان  احراز شود، قطعا" انتخابات را خواهد برد و دولت یازدهم بداند که در زمینه‌های مختلف ناکام بوده و نمیتوان ناکامی را موفقیت اعلام کرد.

وی با قیاس رؤسای جمهور دوره هفتم و هشتم با دولت یازدهم، گفت: رئیس جمهور یازدهم برعکس رئیس جمهور دوره هفتم و هشتم که ایشان نیز اصلاح طلب بود، حداقل به ظاهر قدرت تحملش بالاتر و  عصبانی و پر خاشگری نمی‌کرد؛ اما آقای روحانی پرخاشگری می‌کند و این در شأن یک رئیس جمهور نیست.

زادسرجیرفتی ادامه داد: امروز یکی از کسانی که مردم را با سخنرانی خود ناامید می‌کند، شخص خود رئیس جمهور است و این در حالی است که باید رئیس جمهور لنگرگاه و تکیه گاه باشد و وقتی خود ایشان این گونه سخنرانی می‌کند و مقدمات ناامیدی را فراهم می‌کند از دیگر دولتمردان این دولت توقعی نیست.

وی افزود: آقای رئیس جمهور یک روز می‌گوید که آب خوردن ما به تحریم‌ها بستگی دارد و روز دیگر تغییر وضع اقتصادی را با لغو تحریم حل نشدنی می‌داند و زمانی که مردم این گونه سخنان را کنار هم می‌گذارند نمی‌توانند  آن را هضم کنند .

نماینده سه دوره مردم عنبرآباد و جیرفت در مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس جمهور دولت یازدهم گفت: اقای رئیس جمهور خود بذر ناامیدی نپاشند  و در صورتی که کسی بذر ناامیدی کاشت ، او را به دستگاه قضا معرفی کنند تا با آن فرد برخورد قانونی شود.

وی در خصوص سخنان رئیس جمهور در زمینه عبور از رکود نیز، اذعان داشت: افرادی اهل فن در زمینه اقتصادی اینگونه اظهارات رئیس جمهور که می‌گویند،«از رکود عبور کردیم» را به شدت رد می‌کنند و می‌گویند همان رکودی که چهار وزیر اشاره کردند، در حال اتفاق افتادن است و سخنان رئیس جمهور در طول دوره خدمتش آنقدر ضد و نقیض بوده که مردم ادعاهای اقتصادی رئیس جمهور را باور ندارند.

زادسرجیرفتی خاطرنشان کرد: آقای رئیس جمهور حرفی برای موفقیت ندارد چرا که موفق نبوده و حرف عامه مردم تعریف از دوره احمدی نژاد است و بنده هم در زمان آغاز به کار  دوره دولت یازدهم در سایت خود نوشتم که آقای روحانی کاری نکنید که مردم بگویند سال به سال خوش به حال دوره احمدی نژاد که این امر نیز امروز اتفاق افتاده است.

انتهای پیام/م

دیدگاه شما