وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 28 فروردين 1402 ساعت 07:31   |   کد مطلب: 43028
فرمانده انتظامي شهرستان همدان، از دستگيري یک سارق و یک خریدار اموال مسروقه و 2 سارق درختان باغات مسير گنجنامه و کشف 114 درخت بريده شده خبر داد.

به گزارش نافع به نقل از  خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ"هادي نجفي صالح"، در تشريح اين خبر گفت: در پي اعلام يک فقره سرقت از مشاعات ساختمان در یکی از مناطق شهر همدان، مراتب شناسايي و دستگيري سارق در دستور کار قرار گرفت .   

وي افزود: بر همين اساس با رصد تصاوير بدست آمده از دوربين هاي مدار بسته و بکارگيري شگردهای پلیسی، سارق شناسايي و پس از انتقال به کلانتري و انجام تحقيقات پليسي، به سرقت اعتراف کرد.

سرهنگ نجفی صالح بیان کرد: خریدار اموال مسروقه نيز دستگير و هر 2 نفر با تشکیل پرونده به مرجع قضائي معرفي شدند.

 سرهنگ"هادي نجفي صالح"، در تشريح اين خبر گفت: در پي اعلام چند فقره قطع درختان در مسير باغات گنجنامه و اعلام نارضايتي اهالي از اين موضوع، مراتب شناسايي و دستگيري عوامل اين کار در دستور کار قرار گرفت .   

وي افزود: در این راستا با بکارگیری شگردهای پلیسی و رصد تصاوير به دست آمده از دوربين هاي مدار بسته، 2 نفر در اين خصوص در حالي که 114 قطعه درخت را در 2  دستگاه خودرو نيسان بارگيري کرده بودند، دستگير و پس از حضور کارشناس حقوقي شهرداري، اموال به آن ها تحويل شد.

فرمانده انتظامي شهرستان همدان در پایان با اشاره به این که هر 2 نفر با تشکيل پرونده تحويل مرجع قضائي شدند، گفت: از شهروندان در خواست می شود در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک با پلیس 110 تماس بگیرند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما