وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 2 مرداد 1402 ساعت 10:31   |   کد مطلب: 43063
نماینده سابق مردم اسدآباد در مجلس:
جوانان ما دانش‌‌آموخته دانشگاه حسین(ع) هستند
نماینده سابق اسدآباد در مجلس با بیان اینکه مکتب سیدالشهداء، فراتر از مذهب و درسی برای تمام بشریت است، گفت: امروز مقاومتی در کشورهای مسلمان هست و یا شاهد عقب راندن داعش و ترفندهای شیطانی هستیم، بخاطر مکتب حسین(ع) است که مشتاقان خود را سیراب کرده است.

اکبر رنجبرزاده، در گفت‌وگو با خبرنگار ما، مکتب امام حسین(ع) را فراتر از مذهب خواند و گفت: به اعتقاد بنده، این مکتب و مسیری که امام حسین(ع) و یارانش حرکت کردند و منجر به شهادت شد و حادثه عاشورا اتفاق افتاد، خیلی فراتر از گنجانده شدن در مذهب تشییع است.

نماینده سابق مردم اسدآباد در مجلس اظهار کرد: مکتب سیدالشهداء، درسی برای تمام بشریت و انسان‌هایی که مخلوقات خداوند محسوب می‌شوند، است.

وی با بیان اینکه انسان‌ها برای دفاع از حقانیت، عدالت، زیر بار ظلم و جور و ستم و تحت هیچ ستمی نروند، آفریده شدند، افزود: بنابراین ضرورت دارد که مقاومت و ایستادگی کنند، حتی اگر جان‌شان را در این مسیر بدهند.

رنجبرزاده اذعان کرد:بالاخره همه آزادگان به ویژه اهل تشییع که در این مسیر، ایثار و فداکاری می‌کنند، همه دست‌آموختگان مکتب امام حسین(ع) هستند و اگر این مکتب وجود نداشت، شاید اتفاقات نامیمونی در سال‌های اخیر ۵۵ تا به امروز که یک و نیم قرن می‌گذرد و با نشاط در مکتب او قرار داریم.

وی گفت: امروز جوانان ما در دانشگاه و دستگاه امام حسین(ع) دانش‌‌آموخته می‌شوند و در این دانشگاه به لحاظ معنوی، عقلانی درس می‌گیرند و توانستند به چشم‌اندازهای قابل توجهی دست پیدا کنند و به پیروزهای خیرکننده‌ای برسند. نماینده سابق مردم اسدآباد در مجلس با بیان اینکه بنای دفاع مقدس و جنگ هشت ساله ما هم در مکتب سیدالشهدا گذاشته شده، افزود: هر آنچه امام راحل مسیر انقلاب اسلامی را هموار می‌کرد، با استمداد از مکنتب امام حسین(ع) و دانش‌آموختگان این دستگاه حسینی بود.

وی خاطرنشان کرد: امروز اگر مقاومتی در کشورهای مسلمان و یا عقب راندن داعش و داعشیان و ترفندهای شیطانی که با اشکال مختلف و خوراندن انحرافات مذهبی در منطقه بکارند و ثمره دریافت کنند، را شاهدهستیم، به خاطر مکتب امام حسین(ع) است توانست مشتاقان خود را سیراب کند و در مسیر درست و صحیح ایستادگی حرکت کنند.

رنجبرزاده افزود: شهید حاج قاسم سلیمانی و یارانش در منطقه با قرار گرفتن در مسیر مکتب سیدالشهداء توانستند راه را هموار کنند و ظلم و ستم ماندگاری که می‌توانست یک قرن جولان دهد، پرده را بدرد و افق زهرآگین آنان برای همگان مشخص شد.

وی به وجود آثار و برکات زیادی بازر و شاخص از مکتب سیدالشهداء اشاره کرد و گفت: این مکتب همیشه طراوت و تازگی خود را دارد، نشاط‌آفرین و راه‌گشا برای تزریق آزادی و آزادگی در جوامع مختلف است.

نماینده سابق مردم اسدآباد در مجلس خاطرنشان کرد: کشورهای مختلف باور دارند که راه و مسیر امام حسین(ع)، راه نجات‌بخشی برای بشریت و انسان‌هاست.

وی یادآور شد: به اعتقاد بنده، ما پرچم پرافتخاری همچون امام حسین(ع) داریم که جوانان ما متمسک به آن هستند و به اهتزاز درآمده و این افتخار برای همگان است.

رنجبرزاده افزود: امروز می‌بینیم که مشتاقان حسینی در کشورهای مختلفی از جمله ایران وعراق در اربعین، با شور و حال و نشاط مضاعفی در صحنه حضور دارند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما