وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 2 مرداد 1402 ساعت 10:40   |   کد مطلب: 43065
نماینده مردم همدان در مجلس:
دشمن تمام قامت به جنگ مکتب حسینی آمده است
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با تاکید براینکه دشمن تمام قامت به جنگ مکتب حسینی آمده است گفت: افراد بی‌حجاب و قانون‌شکن تنها، ابزار دست دشمنان هستند.

به گزارش نافع، احمد حسین فلاحی در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به عشق ملت ایران به اهل‌بیت و امام‌حسین علیهما‌السلام عنوان کرد: همانطور که این روزها مشاهده می‌کنید بعداز بیماری منحوس کرونا و با وجود این همه فشار اقتصادی مراسم عزاداری وهیئت‌های حسینی  بسیار پرشورتر از سال گذشته برگزار می‌شوند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با بیان اینکه واقعیتی که مردم این روزها در کف جامعه می‌بینند این است که حتی مشکلات اقتصادی نتوانسته در چگونگی برگزاری مراسم، اطعام و نذری‌های مردم اثر داشته باشد افزود: دشمن نیز ساکت ننشسته  و در این روزها تلاش کرده است افراد بی‌قانون و هنجارشکن را با وضعیت‌های نامناسب وارد هیئت‌ها کرده تا درآنجا بچرخند، عکس بگیرند و ایجاد تفرقه کنند.

وی با تاکید براینکه دشمن تمام قامت به‌جنگ مکتب حسینی آمده است، گفت: افراد بی‌حجاب و قانون‌شکن تنها، ابزار دست دشمنان برای ادامه اغتشاشات و مبارزه یک سال گذشته هستند و باتوجه به رصد ماهیانه اخبار صهیونیستی، از دستهای پشت پرده آنان با خبر بوده و از برنامه‌هایی که از بیرون مرزها به این افراد داده می‌شود اطلاع داریم.

 

فلاحی با اشاره به ادامه روند اغتشاشات با شکل متفاوت و پیچیده‌تر، افزود: دشمنان آن‌روز با آتش زدن و کشتن بسیجی‌ها، نیروی انتظامی و به آشوب کشیدن خیابان‌ها شکست خوردند و امروز از طریق  یک عده بصورت سازمان‌یافته کار خود را انجام می‌دهند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با بیان اینکه ممکن است عده‌ای بدلیل تحلیل ضعیف، خبر نداشتن از وقایع و اطلاعات پشت پرده، این افراد را همراهی کنند خاطرنشان کرد: دولت  وظیفه دارد با روشنگری و تبیین واقعیت‌ها افراد جامعه را از نیّت‌های شوم دشمنان آگاه کنند تا شاهد اینگونه هنجارشکنی‌های پیوسته نباشیم.

وی یادآور شد: کشف حجابی‌هایی که در جامعه خودنمایی می‌کنند زیر یک درصد بیشتر نبوده، عمده افراد جامعه ما، جامعه متدیّن و عفیف هستند، تنها یک عده ممکن است شل حجاب و از نظر اعتقادی ضعیف باشند اما با این موج شکست خورده همراهی نمی‌کنند.

فلاحی در پایان اذعان داشت: دولت و مردم وظیفه دارند تا از کیان نظام اسلامی حراست کرده، همچنین قشر متدیّن نباید نسبت به این قضایا بی‌تفاوت باشند و فکر نکنند که تقابلی بین نظام و این عده از افراد است، برای حفظ از اعتقاد و دینمان لازم است همه پای کار باشیم.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما