وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 14 تير 1393 ساعت 22:55   |   کد مطلب: 8163
کشف 220 ميليون ريال کالاي قاچاق در همدان
رييس پليس آگاهي انتظامي استان همدان از توقيف يک دستگاه خودروي حامل انواع کالاي قاچاق به ارزش ريالي 220 ميليون ريال خبر داد.

به گزارش نافع به نقل از مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان همدان، سرهنگ "فرامرز به گذر" با بيان اين مطلب گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا وارز پليس آگاهي در پي كسب خبري از منابع اطلاعاتي مبني بر اينكه يک دستگاه کاميونت ايسوزو از سمت دهگلان به سمت تهران در حال حركت مي باشد و در زير بار خود محموله قاچاق حمل مي کند، رسيدگي به اين موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وي افزود: ماموران با كنترل محورهاي مواصلاتي و تشديد اقدامات در ايستگاه شهيد زارعي نهايتاً خودرو فوق را رؤيت و آن را متوقف کردند.

اين مقام انتظامي در ادامه اظهار داشت: در بررسي اوليه از خودرو، ماموران متوجه کالاي قاچاق در زير بار کاه شدند و به همين دليل کاميونت به همراه راننده به داخل اداره مبارزه با قاچاق کالا وارز انتقال و پس از تخليه گوني هاي کاه مشاهده شد مقادير قابل توجهي کالاي خارجي که به صورت بسيار ماهرانه اي در زير گوني ها جاسازي شده است.

سرهنگ به گذر افزود: پس از شمارش کالاها تعداد 900 بسته شکلات 300 گرمي، 18 هزار جفت دستکش کار، 384 ثوب لباس زنانه از خودرو موصوف كشف شد که ارزش تقربي کالاها بالغ بر 220 ميليون ريال مي باشد.

رييس پليس آگاهي انتظامي استان همدان در خاتمه گفت: در اين خصوص پرونده تشکيل و در مراجع ذيصلاح در حال رسيدگي مي باشد. 

دیدگاه شما