وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : يكشنبه 16 شهريور 1393 ساعت 10:00   |   کد مطلب: 9353
نماینده مردم همدان در مجلس:
الوند اعتبار فوتبال بومی همدان است
نماینده مردم همدان : الوند اعتبار فوتبال بومی همدان است
نماینده مردم همدان در خانه ملت گفت: تیم فوتبال الوند افتخار ورزش همدان است و باید برای حفظ آن تلاش کنیم و با موفقیت‌های آن آبرودار فوتبال استان شود.

به گزارش نافع به نقل از  همدان ورزش ؛امیر خجسته نماینده مردم همدان، فامنین و قهاوند در مجلس شورای اسلامی باحضور در تمرینات تیم فوتبال الوند با روند آماده‌سازی این تیم آشنا شد.

در این بازدید که حدود یک ساعت به طول انجامید خجسته اظهار داشت: خوشحالم که از نزدیک شاهد تلاش‌های بازیکنان و کادرفنی تیم الوند هستم که در کنار ورزش حرفه‌ای برای نام همدان در تکاپو هستند.

وی افزود: فوتبال همدان با استفاده توان بومی می‌تواند به جایگاه واقعی‌اش برگردد و تیم پاس و الوند موقعیت مناسبی را برای پرورش و کشف استعدادهای ورزشی و فوتبال استان به خوبی فراهم کرده است.IMG_0220

نماینده مردم همدان در خانه ملت گفت: تیم فوتبال الوند افتخار ورزش همدان است و باید برای حفظ آن تلاش کنیم و با موفقیت‌های آن آبرودار فوتبال استان شود.

به گفته وی، مجموعه مدیریت استان برای عدم خروج تیم فوتبال الوند تلاش و ما هم به موقع ورود کردیم تا این داشته ارزشمند در داخل استان باقی بماند.

خجسته با بیان اینکه فعالیت یک تیم ورزشی حرفه‌ای به خودی خود کار فرهنگی محسوب می‌شود تصریح کرد: دلگرمی جوانان یک منطقه به داشتن یک تیم ورزشی است و الوند توانسته در چند سال کوتاه فعالیت در همدان به این موفقیت برسد.

وی ادامه داد: در زمان جنگ جوانان کشور در جبهه‌ها برای اعتلای اسم ایران در تلاش بودند و فعالیت شما در زمین فوتبال هم به ارزش کار جوانان هشت سال دفاع مقدس است.

نماینده مردم همدان، فامنین و قهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور کادرفنی و سرپرستی همدانی و بومی بسیار ارزشمند است که باید از بازیکنان بومی بیشتر استفاده شود تا خیلی زود بتواند ضمن موفقیت در بعد حرفه‌ای فوتبال بازیکنان بومی همدان هم پرورش پیدا کنند.

IMG_0388

در ادامه این بازدید فرشید گل محمدی سرپرست تیم الوند از وضعیت کنونی، مشکلات و مسائل و همچنین نحوه یارگیری تیم الوند توضیحاتی را ارائه کرد.

محسن خدابنده‌لو کاپیتان تیم الوند گفت: مسئولان استان از تیم الوند حمایت کنند و مسایل مالی این تیم حل شود مطمئن باشید بازیکنان برای رسیدن و صعود به دسته اول همه تلاش خود را ارائه خواهند کرد.

امیر خجسته نماینده مردم همدان، فامنین و قهاوند در مجلس شورای اسلامی در پایان این بازید در جلسه‌ای با حضور کادرفنی و سرپرستی از مسایل تیم الوند مطلع شد.

گفتنی است در گروه چهارم لیگ دسته دوم کشور تیم‌های هم‌گروهی با تیم الوند سه تیم از شمال کشور یعنی تیم‌های خونه به خونه مازندران، شهرداری جویبار و سپیدرود رشت خواهند بود، گهر دورود لرستان، بهمن شیراز و شهرداری دزفول دیگر تیم‌های این گروه هستند ضمن اینکه سه تیم از استان‌های خراسان شمالی، زنجان و سمنان که نام آنها مشخص نیست در این گروه کنار الوند رقابت خواهند کرد که از ۱۴ مهر ۹۳ باید به مصاف هم بروند.

IMG_0369

در حال حاضر برای حضور پرقدرت در لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور آماده می‌کند که با سرمربیگری “منوچهر بیگم‌جانی” و کمک “علی ضمیری‌کامل” و “مصطفی کاشی” و سرپرستی “فرشید گل‌محمدی” تمرینات خود را ادامه می‌دهند.

دیدگاه شما