وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 27 آذر 1402 ساعت 08:23   |   کد مطلب: 43436
اینکه متولی صیانت از محیط زیست و منابع طبیعی این شهر بر عهده اداره کل منابع طبیعی است یا برخورد با خاطیان با اداره کل مسکن و شهر سازی است یک موضوع تقسیم کار بین دو اداره است و برای دوستداران طبیعت این شهر نتیجه مهم است .

به گزارش نافع،  وقتی گزارشی از تخریب می‌رسد وظیفه انعکاس و پیگیری است اینکه منابع  طبیعی به گزارش دهنده بگوید چون منطقه تخریب و تعرض در زیر ارتفاع2540 متری است و به مسکن و شهر سازی  مربوط است و بالعکس، دردی از طبیعت را درمان نمیکند و این دو اداره با محیط زیست باید یک کمیته مشترک داشته باشند که تماس با یکی، حتی اگر در حیطه وظایف نیست اعضای دیگر را فعال نماید  و این حداقل انتظار است.

واقعا چرا منابع طبیعی فارغ از وظایف دستگاهها که شکاف بین آنان باعث سواستفاده و تخریب محیط زیست  این شهر  است بی نظارت جدی هست و هر کسی به خودش اجازه میدهد با بیل مکانیکی و تجهیزات سبک و سنگین  کوه و طبیعت و ... را  بشکافد و آن را به نحو جبران ناپذیری نابود کند...
این روزها هر جا را می‌بیند با توجه به فصل که فصل خلوتی است  همه مشغول نابود کردن طبیعت و احیای بنا و باغ و ویلایند کافی است دوربینی در جاده سد یا ورودی کوچه باغ دره مراد و دیوین و وهنان و جاده خاکو و سیمین فعال باشد و تصویر بگیرد.
پشت هر خاور و کامیونی  بابکت و مصالح و ... در حال انتقال هست ...

عکس: غروب 26 آذر 1402
منطقه حیدره بالا شهر  و عده ای در حال تراشیدن کوه با بیل مکانیکی  که اگر جاده تکمیل شود به یک باغ ختم نشده و پیرامون آن نیز به زودی شاهد تخریب و تسطیح و ساخت و ساز خواهیم بود
(دریافت گزارش از  آقای س.ج)

گروه جهادی صیانت از کوهستان

پی نوشت:
 بلافاصله پس از کسب خبر با 1504 یگان ویژه  صیانت از منابع طبیعی تماس گرفته شد،  گفتند به شهرسازی مربوط است...
گفتم برادر من
من به شما گفتم
لطفا پاس کاری نکنید
انتظار داریم ارتباطی بین شما و شهرسازی باشد که من مجبور به پیگیری نشوم و اصولا باید بین محیط زیست و منابع طبیعی و شهرسازی ارتباط نزدیکتری باشد که مردم دوستدار طبیعت را پاس نکنند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما