وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 10 آبان 1402 ساعت 00:34   |   کد مطلب: 43378
حجت الاسلام کریم سرافراز امروز در دیدار با خانواده شهید اسحاق علی عیوضی از شهدای دانش آموز استان همدان اظهار کرد:خدا را شاکریم که در هفته بسیج دانش آموزی در منزل شهید حضور یافتیم.

به گزارش نافع، حجت الاسلام کریم سرافراز امروز در دیدار با خانواده شهید اسحاق علی عیوضی از شهدای دانش آموز استان همدان اظهار کرد:خدا را شاکریم که در هفته ای که به مناسبت یاد و خاطر شهدای عزیز دانش آموز، به عنوان هفته بسیج دانش آموزی نامگذاری شده در منزل شهید حضور یافتیم.

وی به مقام و منزلت  و جایگاه شهید در دین مبین اسلام اشاره و بیان کرد: خداوند جان و مال مومنین را در ازای بهشت می خرد، به طوری که جان مال خداوند است و خود خدا خریدار این مال است.
جانشین نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج با بیان اینکه  شهید همواره زنده است و در جامعه اثرگذاری دارد، افزود:  خداوند دو بار در قران براینکه شهیدان زنده هستند تاکید می کندو می فرمایید کسانی که در راه خدا کشته می شوند آنها را مرده نپندارید و گمان نکنید آنان که در راه خدا کشته شده اند، مردگانی هستند، بلکه آنان زنده و در نزد پروردگارشان روزی دارند.
وی با تاکید بر اینکه تأثیرگذاری شهدا تمام نشدنی است و شهدا همواره زنده و هدایتگر جامعه هستند، تصریح کرد:موثر بودن و تاثیرگذاری شهید یکی از لوازم زنده بودن شهید است به طوری که بر جامعه و پیرامون خود اثرمی گذارد و خون شهید همواره جامعه را به حرکت در می اورد.
حجت الاسلام سرافراز با بیان اینکه خانواده شهدا چشم و چراغ ملت هستند، به ضرورت زنده نگهداشتن یاد و خاطر شهدا اشاره و توضیح داد: به فرموده مقام معظم رهبری امروز فضیلت زنده نگهداشتن یاد و خاطر شهدا کمتر از شهادت نیست که یکی از مهم تری شئون تکریم و زنده نگه داشتن یاد و خاطر شهدا دیدار و دلجویی از خانواده شهید است.
وی با بیان اینکه هرانچه انقلاب، ملت و ممکلت دارد همه به برکت مجاهدت مجاهدان و به برکت خون پاک شهدا است، خاطر نشان کرد: امروز هر انچه داریم به برکت ایثار و مجاهدت و صبر خانواده شهید است لذا وظیفه داریم مقام شامخ شهدا را تکریم کنیم به طوری که ارج نهادن به مقام شامخ شهدا و تعظیم کردن به این مقام بلند و رفیع امروز یک وظیفه و ضرورت غیر قابل انکار است.
جانشین نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج با عنوان اینکه شهدا درراه اهداف مقدس انقلاب، اسلام و درراه دفاع از ارزش ها و برای امنیت این کشور و مردم، از جان با ارزش خود گذشتند، یاداور شد: امروز ما به خانواده شهید عرض می کنیم که ما در راهی که شهدای گرانقدر برای ما ترسیم کردند در لباس سپاهی و بسیجی بر عهد خود پایبند هستیم و در این مسر نورانی به عنوان سربازی ولایت و سربازی نائب امام زمان و ان شاالله سربازی اقا امام زمان(عج) بر عهد و میثاق خود استوار خواهیم ماند و تا قیامت خود را مدیون شهدا خواهیم دانست.
 
انتهای پیام

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما