وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 13 آبان 1393 ساعت 09:33   |   کد مطلب: 10623
رییس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر گفت: اینکه امام حسین(علیه السلام) در سخت‌ترین شرایط جنگی نماز جماعت را به پا می دارد آن هم نه فرادا بلکه به جماعت و دو نفر از یارانش هم در هنگام اقامه نماز شهید می شوند خود نشان دهنده اهمیت والای اقامه نماز است.

به گزارش نافع، حجت الاسلام و المسلمین داود عباسی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری ملایری‌ها به اهمیت اقامه نماز جماعت ظهر عاشورا اشاره و اظهار کرد: اهمیت  نماز ظهر عاشورا را در خود حادثه کربلا می توان فهمید.

وی افزود: زمانی که امام حسین(علیه السلام)  در سخت‌ترین شرایط جنگی بود و یکی از یاران رسیدن وقت نماز ظهر را به امام (علیه السلام) اعلام می کنند، ابی عبدالله(علیه السلام) او را دعا می کند و از خدا می خواهد او را از نمازگزاران قرار دهد.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر گفت: اینکه امام حسین(علیه السلام) در سخت‌ترین شرایط جنگی نماز جماعت را به پا می دارد آن هم نه فرادا بلکه به جماعت و دو نفر از یارانش هم  در هنگام اقامه نماز شهید می‌شوند خود نشان دهنده اهمیت والای اقامه نماز است.

وی تاکید کرد: ما این درس را ار امام حسین(علیه السلام) بگیریم که در سخت‌ترین شرایط نماز را در اول وقت و به صورت جماعت به پا داریم.

عباسی اقامه نماز ظهر عاشورا بسیار مهم خواند و تصریح کرد: به تمامی هیئات مذهبی سفارش شده است که در هنگام اذان ظهر نماز جاعت را به پا دارند و با اقامه نماز ظهر عاشورا عزاداری‌های خود را تکمیل کنند.

وی از برگزاری نماز جماعت در هئیت تکیه اباالفضل(علیه السلام) خبر داد و بیان کرد: امسال برای  نخستین بار هیئت تکیه اباالفضل(علیه السلام) که یکی از هیئات بزرگ کشور است در ظهر عاشورای امام حسین(علیه السلام) نماز جماعت را اقامه می کنند.  

دیدگاه شما