وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : يكشنبه 25 آبان 1393 ساعت 11:33   |   کد مطلب: 10959
آغاز بکار نمایشگاه کتاب اسدآباد
به مناسبت هقته کتاب و کتابخوانی نمایشگاهی از کتاب، آرم و خوشنویسی در شهر اسدآباد برپا شده است.

به گزارش نافع، صبح امروز و همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی نمایشگاه کتاب، خوشنویسی و آرم در شهر اسدآباد افتتاح شد.

نمایشگاه کتاب در میدان امام خمینی(ره) و نمایشگاه‌های آرم و خوشنویسی در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسدآباد برپا شده است.

در این نمایشگاه‌ها بیش از یک‌هزار و 500 عنوان کتاب، 80 اثر آرم  و نشانه و همچنین 50 اثر خوشنویسی در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

این نمایشگاه‌ها با حضور فرماندار، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسدآباد افتتاح شد و نمایشگاه کتاب در همان ساعت آغاز به کار با استقبال خوب مردم مواجه بود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسدآباد در حاشیه افتتاح نمایشگاه کتاب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، با بیان اینکه این نمایشگاه به مناسبت هفته کتاب و کتاب‌خوانی گشوده شده، اظهار کرد: در این نمایشگاه بیش از یک‌هزار و 500 عنوان کتاب عرضه می‎شود.

علی صفری با اشاره به اینکه کتاب‌های موجود در نمایشگاه کتاب شهر اسدآباد از انتشارات دهکده علم است، افزود: این انتشارات متعلق به استان قم است.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه کتاب‌ها با موضوعات تاریخی، ادبی، علمی و مسائل روز جامعه ارائه می‎شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسدآباد با بیان اینکه نمایشگاه کتاب با 30 درصد تخفیف کتاب‌های خود را نمایش گذاشته است، تصریح کرد: البته بیش از 800 عنوان نیز کتاب‌های کودکان و نوجوانان در این نمایشگاه وجود دارد.

وی با اشاره به استقبال خوب مردم اسدآباد از نمایشگاه کتاب، گفت: ما به دنبال ایجاد مکانی به صورت دائمی نمایشگاه هستیم که امیدواریم روزی این امر محقق شود.

صفری در ادامه به برپایی نمایشگاهی از آثار خوشنویسی، آرم و نشانه در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه‌ها نیز به مناسبت هفته کتابخوانی برپا شده است.

وی افزود: در نمایشگاه خوشنویسی 50 اثر از تعدادی هنرمند خوشنویس و در نمایشگاه آثار آرم و نشانه نیز بیش از 80 اثر از رضا شعبانی وجود دارد.

انتهای پیام

دیدگاه شما