وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : جمعه 30 آبان 1393 ساعت 14:27   |   کد مطلب: 11071
برخی از هزینه ها ی سرمایه گذاری در مناطق پایین شهر همدان رایگان است
رئیس شورای شهر همدان گفت:اگر سرمایه‎گذاران در مناطق پایین شهر سرمایه‎گذاری کنند بسیاری از هزینه‌‏های آنها کاهش می‎یابد و شهرداری برخی هزینه‎ها را از آنها نگرفته و بسیاری از موارد رایگان خواهد بود.

علی‌اکبر نظری با اشاره به اینکه دید و نگاه شهرداری همدان نسبت به سرمایه‎گذاری تغییر کرده است، اظهار کرد: شهرداری همدان به طور قطع در صدور مجوز برای سرمایه‎گذاران انعطاف بالایی داشته و به سرعت صادر می‎کند.

وی بیان کرد: شهر همدان به عنوان پیشانی استان باید مورد توجه سرمایه‎گذاران قرار بگیرد و خوشبختانه شهرداری  نیز پنج طرح سرمایه‎گذاری از جمله میدان میوه و تره بار را برای ارائه در همایش سرمایه‎گذاری همدان آماده کرده است.

رئیس شورای شهر همدان با اشاره به اینکه به دنبال توسعه سرمایه‎گذاری بخش خصوصی در مناطق و توانمندسازی هستیم، گفت: برای نمونه پروانه ساخت هتل پنج ستاره در استان همدان رایگان صادر می‎شود و هزینه‎ای از سرمایه‎گذاران در این زمینه دریافت نمی‎شود.

نظری با تاکید بر اینکه سرمایه‌گذاری سبب پویایی در جامعه می‎شود، گفت: با افزایش جذب سرمایه‎گذاران درآمد، تولید و ارزش‌افزوده در استان همدان بهبود یافته و روند توسعه تسریع می‌یابد.

نظری با بیان اینکه سرمایه‎گذاری بخش خصوصی بسیاری از مشکلات بخش خصوصی را برطرف می‎کند، اظهار کرد: باید طرح‎های ویژه و مطالعه شده برای ارائه به سرمایه‎گذاران ارائه شود تا براساس نیاز استان سرمایه‌گذاری صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه در گذشته شهرداری همدان در همکاری با سرمایه‎گذاران اندکی تعلل داشت، گفت: این دیوار شکسته شده و شهرداری با سرمایه‎گذارانی که اهلیت داشته باشند همکاری می‎کند.

انتهای پیام/ر.ح

دیدگاه شما