وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : يكشنبه 24 آبان 1394 ساعت 14:08   |   کد مطلب: 17253
رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان:
نشست مشترک فرماندهان راهور در همدان برگزار می‌شود
رئیس کمیسیون خدمات شهری، حمل و نقل و ترافیک و محیط زیست شورای اسلامی شهر همدان از برگزاری نشست مشترک فرماندهان راهور با معاونان حمل و نقل و ترافیک کلان شهرهای کشور در همدان خبر داد و گفت: این نشست 27 و 28 آبان در همدان برگزار می‌شود.

به گزارش نافع، کامران گردان در جلسه کمیسیون خدمات شهری شورا با بیان اینکه ششمین نشست مشترک فرماندهان راهور با معاونان حمل و نقل و ترافیک کلانشهرها 27 و 28 آبان ماه در هتل باباطاهر همدان برگزار می‌شود افزود: این نشست سال گذشته در شهر اصفهان برگزار شد و امسال هم مقامات کشوری ناجا و رئیس پلیس راهور در این نشست دو روزه در همدان حضور پیدا می‌کنند.

وی، بررسی مسائل و مشکلات حمل و نقل و ترافیک کلان شهرها، همفکری و تبادل تجارب در بخش مدیریت حمل و نقل شهری، ایجاد تعامل و همدلی بین راهور و شهرداری‌ها در کلانشهرها و بررسی راهکارهای کاهش مسائل و مشکلات حمل و نقل در کلان شهرها را از جمله محورهای این همایش برشمرد.

گردان اضافه کرد: بررسی راهکارهای کاهش آلودگی شهرها، بررسی راهکارهای ارتقای ایمنی عبور و مرور در شهرها، بررسی راهکارهای ارتقای ایمنی عابران پیاده و راکبان موتورسیکلت و بررسی آخرین دستاوردهای سامانه ترافیکی هوشمند نیز از دیگر اولویت‌هایی است که در این نشست مورد بحث و تبادل نظر قرار می‌گیرد.

وی اعلام کرد: همچنین همزمان با این نشست کلنگ زنی و عملیات اجرایی تقاطع غیرهمسطح سردار شهید همدانی در میدان سپاه قدیم همدان انجام می‌شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری همدان هم در خصوص برگزاری نشست مشترک فرماندهان راهور با معاونان حمل و نقل کلانشهرها گفت: برگزاری اینگونه همایش و جلسات مشترک زمینه ساز تعامل هر چه بیشتر مجموعه شهرداری و پلیس راهنمایی و رانندگی است.

صوفی افزود: با تبادل اندیشه و انتقال تجارب به دنبال داشتن شهری با حمل ونقلی پاک، ایمن و ارزان که همانا هدف مدیریت شهری در بخش حمل و نقل در راستای تحقق توسعه پایدار است.

پایان پیام/م.د

دیدگاه شما