وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 17 آذر 1393 ساعت 19:58   |   کد مطلب: 11475
حمایت از جامعه معلولین همدان در شورای شهر تصویب شد
سخنگوی شورای اسلامی شهر همدان از تصویب مصوبه حمایت از جامعه معلولین همدان در شورا خبر داد .

به گزارش نافع، کامران گردان افزود: اهدای زمینی بطور رایگان یکی از مصوبات شورا است که در این زمینه مقرر شد شهرداری نسبت به معرفی قطعه زمینی مناسب برای تشکل های مختلف از قبیل جامعه معلولین، انجمن روشندلان و ... اقدام کند تا تشکل های مورد نظر با محوریت جامعه معلولین ظرف دو سال آینده نسبت به احداث آن با هزینه خود اقدام کنند.

وی با اشاره به نبود ساختمان مناسب جهت انجام امور اداری جامعه معلولین اضافه کرد: طبق مصوبه شورا شهرداری مکلف شده ساختمان مناسبی را برای مدت حداکثر دو سال بطور موقت و بدون اخذ اجاره بها در اختیار جامعه معلولین قرار دهد مشروط بر اینکه هزینه ای جاری و نگهداری به عهده جامعه معلولین باشد.

گردان اضافه کرد: همچنین مقرر شده جامعه معلولین همدان نماینده ای را به شورای اسلامی شهر معرفی کند تا در موارد مورد نیاز در جلسات ذی ربط از نامبرده برای اخذ نظر مشورتی دعوت شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر همدان تاکید کرد: از دیگر مصوبات شورا در خصوص جامعه معلولان این بود که مقرر شدشهرداری درمناسب سازی معابر و فضاهای شهری و نیز ساختمان های شهرداری اقدامات لازم را به عمل آورد.

کامران گردان افزود: شهرداری و سازمان های تابعه ، قانون مربوط به اختصاص سهمیه استخدام معلولین را همانند گذشته رعایت کند.

وی یادآور شد: همکاری معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری در زمینه نصب بنر در سطح شهر به مناسبت هفته معلولین و مساعدت مالی شورا از محل اعتبارات ماده 17 بودجه مصوب سال جاری شهرداری برای جامعه معلولین ایران شعبه استان همدان از دیگر مصوباتی بوده که اجرایی شده است.

انتهای پیام/ر.ح

دیدگاه شما