وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 3 دى 1393 ساعت 13:28   |   کد مطلب: 11762
مدیر دبیرخانه کانون‌های مساجد همدان:
گسترش فرهنگ اهل بیت(ع) افزایش نشاط اجتماعی را به دنبال دارد
گسترش فرهنگ اهل بیت(ع) افزایش نشاط اجتماعی را به دنبال دارد
گسترش فرهنگ قرآنی و فرهنگ اهل بیت(ع) در جامعه، افزایش نشاط اجتماعی را به‌دنبال دارد.

به گزارش نافع، مدیر دبیرخانه کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد استان همدان با بیان این مطلب گفت: شادبودن تنها یکی از شاخصه‌های زندگی مطلوب در جامعه است و هراندازه ملتی شادتر باشد؛ احساس رفاه بیشتری داشته و بسیاری از معضلات اجتماعی کاهش می‌یابد.

هادی فیض منش با تبریک فرا رسیدن ماه «ربیع‌الاول» افزود: اینک پس از 2 ماه که دل‌هایمان را به عطر حسینی و زینبی معطر کرده‌ایم به استقبال ماهی می‌رویم که در آن، سالروز آغاز امامت حضرت مهدی(عج) را جشن خواهیم گرفت.

وی با تأکید بر گسترش نشاط و شادی در بین کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد اظهار داشت: با برنامه‌های شاد و متنوع می‌توان نسل جوان را بیشتر با آموزه‌های ناب اسلامی آشنا کرد.

فیض‌منش، کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد را مراکز فرهنگی، دینی دانست و بیان کرد: در این کانون‌ها برنامه‌های  مختلف و متنوعی برای گسترش ارزش‌های دینی و اسلامی برگزار می‌شود.

وی با تأکید بر ضرورت توجه به نشاط معنوی افزود: اعیاد مذهبی، بهترین فرصت برای ایجاد نشاط معنوی در جامعه بوده و اگر تلاش کنیم این نشاط را فراهم کنیم؛ مسلما بسیاری از انحرافات در جامعه کاسته می‌شود.

فیض منش ادامه داد:‌ همیشه شادی‌ به معنای میدان‌دادن به گناه نیست؛ بلکه باید تلاش کنیم این شادی‌ها را به صورت معنوی ایجاد کنیم.

فیض منش بیان کرد:‌ باید جشن‌های مذهبی را علاوه بر مساجد در اماکن عمومی چون پارک‌ها نیز برگزار کنیم تا از این طریق شادی حلال در جامعه گسترش داده شود.

سمیه مظاهری

انتهای پیام/ح

 

دیدگاه شما