وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 4 دى 1393 ساعت 10:36   |   کد مطلب: 11780
تماشاگران همدانی خواستار کناره گیری 'جهانبازی' از داوری شدند
در مسابقه بین تیم های فولاد یزد و پاس همدان که عصر روز چهارشنبه در استادیوم شهید نصیری یزد برگزار شد تماشاگران همدانی با شعارهای خود ضمن انتقاد به داوری 'یدالله جهانبازی' خواستار کناره گیری او از این عرصه شدند.

به گزارش نافع،  در اواخر نیمه دوم این مسابقه یک برخورد بین فروارد تیم پاس همدان با مدافع فولاد یزد در شش قدمی محوطه جریمه به وقوع پیوست که تماشاگران اندک تیم میهمان و کادرفنی آنها معتقد به پنالتی بودند.

- این انتقاد با شعارهای تند حدود 20 تماشاگر پاس همدانی و همچنین کادرفنی شدت گرفت که در پایان دیدار آنها خواستار بررسی این موضوع و همچنین کناره گیری این داور شدند .

- در حین مسابقه بارها 'داوود مهابادی' سرمربی و همچنین سرپرست تیم پاس همدان از نحوه قضات داور این مسابقه انتقاد داشته و از نماینده فدراسیون فوتبال و ناظر اعزامی داوری خواستار بررسی مسئله شدند.

- برای اولین بار در فصل جدید لیگ آزادگان حدود 350 تماشاگر در استادیوم شهید نصیری یزد حضور داشتند که از ابتدا تا انتهای مسابقه تیم فولاد یزد را تشویق کردند.

- در پشت صندلی ذخیره تیم مهمان حدود 20 تماشاگر همدانی حضور داشتند که آنها نیز تیم پاس را تشویق کردند.

- در جایگاه ویِژه مدیرعامل و مسوولان باشگاه پاس همدان و همچنین نایب رییس هیات فوتبال و مدیر عامل باشگاه پیشگامان کویر و هیات همراه حضور داشتند.

- پوشش خبری این مسابقه فقط توسط برنامه رادیویی صدای ورزش یزد و همچنین خبرگزاری ایرنا و روزنامه پیمان پوشش داده شد.

- در تیم یزد، محسن زارع زاده، حمیدرضا قادریان و علیرضا بیک زاویه به عنوان سه بازیکن بومی حضور داشتند.

- در تیم پاس همدان ایمان نعمت پور و اکبر بختیاری که قبلا در تیم تربیت یزد بازی می کردند حضور داشتند.

- داور در نیمه اول دو دقیقه و در نیمه دوم نیز چهار دقیقه وقت اضافه اعلام کرد.

- 'داودد مهابادی' که چند سال مربیگری تیم تربیت یزد را بر عهده داشت در مسابقه فولاد یزد و پاس همدان به عنوان سرمربی تیم پاس فعالیت کرد.

- تماشاگران تیم فولاد یزد و همچنین پاس همدان بارها در تشویق های خود از نام های مقدس 'یا حسین' ، 'یا زهرا ' و 'یا ابوالفضل' استفاده کردند.

در ابتدا و پایان مسابقه کادرفنی و بازیکنان دو تیم به هم خسته نباشید گفتند.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما